sobota, 30 kwietnia 2011

Wpis 7

No to dalsza część..;)




Ale bądź przy Mnie, gdy będzie naprawdę źle. Gdy wszystko będzie się sypało. ;*

Najmocniej kochają serca, które najmocniej cierpiały.

-Przeszkadzasz mi - Odpisała na jego SMS'a. Po chwili dostała odpowiedź: - W czym? - Przewróciła oczami. Jak może być tak mało domyślny? - W zapomnieniu - Wystukała i wcisnęła wyślij. 

Tego dnia przestałam płakać, uświadomiłam sobie, że każdy chłopak to taki sam dupek, czy blondyn czy brunet.

Dla niektórych jestem zwykła dziewczyna, dla niego jestem wyjątkowa. < 3

Nogi mi zmiękły, gdy z twoich ust wydobyły się słowa 'zacznijmy wszystko od początku'. <3

- Eej, Julka. Gdzie masz swojego Romea.?
- W dupie kurwa.!

- Jesteś głupia.
- Nie możesz powiedzieć, że jestem głupia, możesz powiedzieć moim zdaniem jesteś głupia.
- Moim zdaniem jesteś głupia.
- W dupie mam twoje zdanie. :D

Wiesz jak jest, wystarczy jedno spojrzenie, jej wystarczył jeden gest, a już wiedziała, że on jest jej przeznaczeniem.

Szczęście to nie tylko co los daje, ale i to czego nie zabiera.

Ceń życie swoje, tylko raz się żyje. Wstecz go nie cofną łzy niczyje

samotność ma to do siebie, że najpierw boli, a potem człowiek zaczyna ją cenić.

Ulalala! W górę wódka! Dzisiaj balujemy tak, jakby nie miało być jutra!

masz rację - nie pisz . pozwól mi wykrwawić się w samotności .

w tych czasach ' szmato ' mówi się do dziewczyn które wcale nie dziwczą, bo nie daje po męskich kiblach, nie liżą się z każdym, który sie przypierdoli. nie ubierają kurewsko krótkich spódniczek i bluzeczek w, których cycki widać z odległości 5 kilometrów, mimo, że nie traktują nikogo z góry, są uważane za szmaty. czemu? bo są szczere, bo mówią to co myślą, bo jeśli już coś do kogoś czują, na pewno się zeszmacą, tak? ja pierdole takie czasy, wolę żyć w epoce, w której pojęcie ' plotka ' było zbędne.


Przepraszam, że tak mało.. Ale nie mam do tego głowy..;/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz