środa, 27 kwietnia 2011

Wpis 3

No to jedziemy dalej z opisami..;)

Poczuć Mi daj, że to wszystko ma sens. ;*

Siedząc na podłodze i słuchając piosenki Pezet-Spadam (Pezet-Spadam) , miałam wrażenie, że została napisana z myślą o Mnie.

Wiesz.? Kilka lat temu, nie mogłam się doczekać, kiedy wkońcu się zakocham i będę szczęśliwa. A teraz.? Teraz chciałabym po prostu nie mieć żadnych uczuć, by w życiu mniej cierpieć.

Płacząc uświadomiłam sobie, że tak naprawdę nie mam do tego płaczu powodu. Tak po prostu jest Mi smutno.

Czasem pragnę stanąć na środku ulicy, krzyknąć jak bardzo Cię kocham i rzucić się pod samochód... Ale w sumie, przez skurwiela nie warto..

-Chyba się zakochałam...
-A kim jest ten szczęściarz.?
-Tobą...

Nie.! Nie jestem uzależniona od komputera, tylko od osoby z którą piszę.! <3

Powiem więcej Kochanie, jesteś Moim  sercem. <3

"Wolna" to może być dziwka w poniedziałek. Ty ewentualnie możesz być "sama". ;D

Ja pierdole, nie wyrabiam już.! Masz tą pierdoloną satysfakcję, że znowu płaczę..?

-Co znaczy skrót "KC".?
-Kocham Cię.
-Ja Ciebie też..;D

Jesteś Moim życiem... ;****

I stałeś się dostępny. Zdenerwowałam się, wiesz.? Nawet gdy Cię nie znałam nie miałam kłopotu z tym, żeby do Ciebie napisać. Ale dzisiaj nie mogłam. Po prostu nie. Pierwsza myśl.? : "To On powinien, to On zjebał.". Nacisnęłam krzyżyk i nie mogę znieść wyrzutów sumienia, które wrzeszczą na cały głos, jak bardzo jestem żałosna i jak bardzo zawładnął Mną facet. Zwykły, wulgarny, obojętny, z blond głową facet.

Najlepszy, tak cudowny, tak wspaniały, tak kochający, tak oddany, czuły, opiekuńczy, idealny i kurwa mój.. <3

Jak dotąd dałam tylko jeden dowód odwagi: Nie zabiłam się.

-Mam jedno pytanie...
-Słucham..? ;p
-Dlaczego Ty jesteś taki zajebisty.? ;)

Uśmiecham się, gdy widzę, że wysyłasz do Mnie wiadomość na gg.  <3

Wystarczy lina i pętla, by nie czuć własnego tętna.

Zastanawiałeś się kiedyś jak to będzie jak umrzesz.? Nie.? Też boisz się tego, że nikt się nie przejmie.?

Tak cholernie Mi na Tobie zależy, że nawet ja sama nie jestem w stanie tego do końca zrozumieć. <3

;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz