czwartek, 28 kwietnia 2011

Wpis 6




-Nie jest Ciebie wart.
-Aha, czyli ten przez, którego łykałam leki nasenne jest.? Albo ten przez, którego chciałam się ciąć.?! Ale ten co...
-Już cicho... On po prostu nie jest Ciebie wart.
-Sorry, ale uświadomię to sobie dopiero, jak już będę miała kolejną próbę samobójczą za sobą.

Słyszysz szmato.?! Zabrałaś Mi to co kochałam najbardziej... Go... Ale nie bój się, On Cię zrani lepiej niż Mnie... Pożałujesz wtedy...

Witaj w Moim pojebanym świecie, co minutę zmienia Mi się świat przez słowa: "Zależy Mi, a wypierdalaj.!".

A we Mnie jest głos, który podpowiada, że Cię nie warto kochać, ale serce uparte, chce kochać, by potem szlochać.

Jeśli kochałaś kogoś mocno-ta osoba Cię olała, zastanawiasz się czego ona chciała..

Prawdziwa miłość to nie są kwiaty, prezenty, fajerwerki, tylko codzienna wzajemna troska i obecność. To jest istotą miłości, tej prawdziwej miłości. Łatwo rozpoznać ludzi, którzy się naprawdę kochają, a wiesz dlaczego.? Bo są dla Ciebie najważniejsi i nie ma na świecie niczego, co mogłoby tę uwagę od Nich odwrócić.

-A może mam Ci zapłacić, a byś Mnie pokochała.?
-Że co.?!
-Mogę Ci zapłacić za to, że będziesz moją dziewczyną.
-Oszalałeś.?!
-Będę Ci płacił, za to, że będziesz szła ze Mną za rękę przez miasto, będziesz pozwalała Mi się całować, przytulać...
-A co ja kurwa jakiś pluszowy miś, którego kupisz i z którym będziesz mógł robić co chcesz.?

I nie mów Mi, że wariujesz, bo to nie Ty płakałaś dlatego, że napisał, że Cię nie kocha.

Bo kiedy między dwie połowy wpierdala się trzecia, któraś musi dać sobie spokój. I dlaczego to zawsze muszę być ja.?

On jest mój i wszyscy to usłyszcie. Kocham Go, zajebiście.!!. <3

Siema jestem Jola. Miło Mi Cię poznać. Wyglądasz na kolejnego frajera, który złamie Mi serce, ale nie martw się, jeszcze nie zmądrzałam, nadal jestem zajebiście naiwna.

Najgorsze jest to, że jedyną osobą, która potrafiłaby Cię zrozumieć jest On. Ale przecież nie napiszesz, bo po chuj zawracać komuś głowę, lepiej pocierpieć nie.?

Nie wiem co czujesz.? Owszem, kurwa nie wiem, bo jakbyście z łaski swojej nie zauważyli to ze swoimi uczuciami się jeszcze nie dogadałam.

I zawsze marzyłam o kimś kto przed snem będzie Mi pisał "Dobranoc Mała, żeby Ci się  żaden koszmar nie przyśnił.;*** Kocham Cię..<3", ale z Moim szczęściem trafiłam na takich, którzy ledwo "Dobranoc .kc;*" potrafili napisać. I gdzie tu się kurwa romantyzmu doszukać.?

Nic Mnie nie rani bardziej od milczenia - pamiętaj o tym, kiedy znowu będziesz miał zamiar Mnie olewać.

-Jak się skończyła ich historia.?
-Odeszła..
-Pewnie tęsknił.?
-Naiwna jesteś, wiesz.? Uważasz, że taki kretyn potrafi tęsknić..?

I nienawidzę, gdy dziewczyna przyjaźni się z chłopakiem, śmieje się i rozmawia, a wszyscy inni, którzy to widzą mówią, że zarywają do siebie i są w sobie zakochani. Niestety, na takich ludzi nie ma lekarstwa.

Iii proszę Cię, nie mów Mi o tęsknocie, bo to nie Ty siedziałeś dziś całą noc na parapecie z kakaem w ręce i nie słuchałeś "please, don't love me".

Iść po buziaka na koniec świata...-szczyt głupoty.? Nie, to tylko wielka miłość.

Chciałabym, abyś kiedyś bez względu na wszystko co zrobię lub powiem, przytulił Mnie. Nie mówił jaka jestem, nie krytykował, nie krzyczał, żebyś chociaż raz uświadomił sobie, że ja jestem Ci potrzebna.

-Nie płacz.
-Nie płaczę.
-Przecież widzę.
-Zdaje Ci się.

No i dalej oszukuję siebie samą, że Cię już dla Mnie nie ma, że nie istniejesz, że tak zajebiście mam wyjebane, haha.;d , przecież jak Cię widzę, z trudem nad sobą panuję.

I te jebane momenty, w których powiedziałaś za dużo, zapłakana siedzisz przy komputerze i masz ochotę zwymiotować wszystko, bo i tak czujesz się źle.

Czas leczy rany, jednocześnie prowadząc nas ku śmierci.

Miłość-kiedy jedno spada w dół, drugie ciągnie je ku górze.



2 komentarze: