środa, 27 kwietnia 2011

Wpis 4

Dalsza część..;)



I obiecaj, że jeszcze wszystko będzie okeej.. <3

Położyć się spać i już nie wstać..

Rozum, Ty na prawdę nic nie czujesz.? :DDD

Kiedyś nawet cieszył Mnie patyczek od loda: "wygrałeś kolejnego", a teraz.? Nic, nawet przyjaciele nie wiedzą co się ze Mną dzieje i jak Mnie pocieszyć, bo nawet nie znają powodu, dla którego smutam..;(

Wiesz jak to jest.? Przymus dokonania wyboru między najlepszą przyjaciółką, a swoim najukochańszym chłopakiem.? Jeśli wybierzesz ją, stracisz chłopaka.. Jeśli wybierzesz Go, stracisz przyjaciółkę. A jeśli za tydzień, miesiąc On Cię zrani.? Co wtedy.? Myślisz, ze przyjaciółka Ci wybaczy.? Tak. Jeśli byłaby prawdziwą przyjaciółką to mimo tak wielkiego bólu, jaki jej zadałaś pocieszyłaby Cię...

Odchodzi osoba, którą kocha serce... Odchodzi osoba, której nie zobaczysz nigdy więcej..

I co ja mam Ci powiedzieć..? Że kocham.? Że tęsknię.? I tak odpowiesz, że masz to w dupie..

-Kochasz ją jeszcze.
-Nieprawda.
-To dlaczego cały czas zerkasz na telefon.?
-A może zadzwoni...

Nikt jej nie pomógł, nikt nie rozumiał,że Ona Go kocha i bez niego nigdy już nie będzie taka sama. Dobijali ją tylko kolejnymi chorymi tekstami.!

Bo czasem są takie dnii kiedy ani "ja pierdolę" ani "kurwa mać" nie wystarczy. Wtedy zazwyczaj mówię "ja jebie".

-Nie płacz. Nie warto przez Niego płakać...
-Ale ja nie płaczę przez Niego.
-To dlaczego.?
-Płaczę dlatego, ze pozwoliłam swojemu sercu się w nim  zakochać.

Pierdolę wszystko.. Jestem bezczelną, pyskatą, nieogarniętą gówniarą. Dziękuję, miło Mi.

Na początku był miły i sympatyczny. Z czasem zaczął wymieniać jej wady i obrażać. Ona płakała.. Wystarczyło, że "koleś" powiedział od picu "PRZEPRASZAM", a Ona Mu wybaczała za każdym razem..

Ukłon w stronę ludzi, dzięki którym ten świat da się lubić..! <3

Czekasz jak napisze.. Nie wytrzymujesz, piszesz treść smsa, wstawiasz odbiorcę, ale wybierasz anuluj, to on powinien pierwszy.. Znasz to..?

On był ideałem, a Ona Mu powiedziała, że ma kurwiki w oczach, jest bajerantem i nie ma u niej szans.

Dziś siedziałyśmy na ławce w parku, jadłyśmy czekoladę, wiał wiatr, a my obserwowałyśmy zakochanych. To chyba fascynujące - być zakochanym z wzajemnością.

-A alkohol jest dla tchórzów, którzy nie dają sobie rady z codziennością.
-Ej, kelner dolej Mi.

Depresja nie jest oznaką, że ktoś jest słaby, ale jest oznaką tego, że ktoś był silny za długo.

Zawsze mam zimne dłonie. Niektórzy mówią, ze to z powodu słabego krążenia, inni twierdzą, że takie osoby są dobre w łóżku. Słyszałam także przesądy o gorącym sercu, dziewictwie i byciu niekochaną. Osobiście uważam, że jest to oznaką zajebistości.

Może i lubiła zadawać się z chłopakami, robić głupie rzeczy, mieć wyjebane na wszystko. Ale potrafiła także bezgranicznie kochać.

14:14 I znowu płaczę, teraz z powodu, że myślimy oboje o sobie, ale uważamy, że nie możemy ze sobą pisać, przez moje humorki, przepraszam, wróć.!!

I live for you why won't you live for me.?
[Żyję dla Ciebie, dlaczego Ty nie chcesz żyć dla Mnie.?]


Mam nadzieję, że się podobają.
;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz