środa, 27 kwietnia 2011

Wpis 2

Różne opisy.. Opisy nie są mojego autorstwa, są z internetu..;)



Szczęście to nie tylko co los daje, ale i to czego nie zabiera.

Ceń życie swoje, tylko raz się żyje. Wstecz go nie cofną łzy niczyje.

Przyjaciele są jak ciche anioły, zawsze pomogą a nawet nie wiesz kiedy..



..Dużo jest gwiazd, więc je opisz Mi..



Nie chcesz, żeby komukolwiek na Tobie zależało.?



Jak to jest, że widzisz we Mnie tyle zalet, gdy ja widzę same wady..?



Tak, czuję jeszcze coś do Ciebie, ale Cię to jebie, to po co mam się wysilać.



Hokus-pokus, czary-mary i spadamy na browary. :DD



I to uczucie, kiedy nie masz na kogo liczyć, bo wszyscy mają Cię w dupie.



Prawdziwy facet, po spieprzeniu sprawy, powie: Przepraszamm, zjebałem.



-Ty go po prostu kochasz.

-Wcale niee !
-Niee, wcale..

Jak to jest, że widzisz we Mnie tyle zalet, gdy ja widzę same wady..?

Kiedy myślę o Tobie, w środku robi Mi się jakoś ciepło.

Jeśli ciało A olewa ciało B, to ciało B ma prawo przypierdolić ciału A.

Mam już dość. Nie chcę żyć, słyszeć, czuć.

-Zagramy w misie.?
-Ale jak się gra w misie.?
-Jak wygram, oddasz Mi się.;*

Nawet nie wiesz, jak Mnie wkurwiasz, tym swoim debilnym zachowaniem.

Najgorszym uczuciem jest to, gdy osoba, którą naprawdę kochasz, po prostu ma Cię w dupie, nie odzywa się, nie pisze. A Ty nawet nie wiesz dlaczego.?!

I to uczucie, gdy wiem, że nie jestem już potrzebna, a jednak powinnam zostać.

-Wszystko dobrze.?
-Bez Ciebie nie.

Siedząc na łóżku nad kartką papieru, zapisywała wszystkie "za" i "przeciw". Doszła do wniosku, że obydwoje wszystko zjebaliśmy.

Widząc czerwone oczy, rozmazany tusz na policzkach i drżący głos, pytasz się czy coś się stało... Nic kurwa, to ze szczęścia...

Jak mogłam pokochać kogoś, dla kogo nie znaczę nic..?! ;(

I chociaż miałam mieć wyjebane, nie potrafię być obojętna na wiadomości od Ciebie.

Jak dobrze mieć takiego Kogoś jak Ty.. Nie jesteś na dzień, na dwa, na rok czy na miesiąc... Jesteś na zawsze... 

-Nie chcę.!
-Czego.?
-Mieć tej pieprzonej nadziei, że On napisze..

Że miłość odczuwa się najbardziej.. Że dalej tak Mi na Tobie zależy. Coś we Mnie kocha coś w Tobie.. ;***

Poznawać życie z każdym Twym oddechem <3. RobaczQ. ;*

Moje moblo..;)
Zapraszam..;)

Pozdrawiam..;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz