wtorek, 5 lipca 2011

;)

Wpis specjalnie dla Beaty
;** <3






Kilka liter imienia tak wiele znaczyły. Nazwana przyjaciółką - była osoba bliska. Ale coś się zmieniło. Coś się zepsuło. Tak czas ją zmienił. Nie jest już tą samą kochaną dziewczyną.

Z jednej strony tak bardzo Cię kocham , a z drugiej tak bardzo nienawidzę.

Przechodzili obok siebie ona pomyślała : A może teraz mu powiem , że go kocham. Nie on pierwszy! On pomyślał: Już jej mówiłem , że ją kocham , jej kolej.

Głupi skurwysyn pozwolił mi się zakochać

Jeżeli go kochasz napisz 1. jeżeli masz na niego wyjebane napisz 2. jeżeli w chuj Ci na nim zależy napisz 3. jeżeli wybierasz wszystkie trzy opcje, jesteś pojebana.

-Kochasz mnie? - jego głos rozbrzmiewał w mojej głowie a palce zacisnęły się na komórce tak mocno, że aż zabolały. 
-Tak.- odpowiedziałam i czułam, że żołądek podchodzi mi do gardła. Dlaczego to powiedziałam? mogłam skłamać.! 
-Więc dasz mi jeszcze jedną szansę? - Usłyszałam nutkę pewności w jego głosie. Nie wiedziałam, co powiedzieć. Najchętniej krzyknęłabym "tak" i poleciała do niego. ale nie tym razem.
 -Nie. - siląc się na stanowczy głos odpowiedziałam i rozłączyłam się szybko, żeby nie usłyszał jak zaniosłam się płaczem. Zsunęłam się bezładnie na podłogę i płakałam. Hm nie. nie płakałam. Spazmatycznie wyłam, bo inaczej się nie da tego nazwać. Tak, Kocham Go. Ale nie dam sobą więcej pomiatać.

- Mamusiu , dlaczego chłopcy patrzą tylko na wygląd dziewczynek ? Czy brzydka dziewczynka nie może znaleźć chłopaka ? 
- Każda dziewczyna jeśli to będzie jej pisane znajdzie swego chłopaka , tylko brzydsza dziewczynka będzie szczęśliwsza , bo chłopczyk który się z nią zwiąże będzie kochał ją szczerze ...

Były wakacje, pojechali z przyjaciółmi nad morze, jeden z kumpli zadzwonił do niego mówiąc, że jego brat miał wypadek i że leży w ciężkim stanie w szpitalu. To był głupi żart, ale on uwierzył. Zaczął się pakować. Wtedy ten zadzwonił śmiejąc się i spytał czemu ich opuszcza. W tym momencie weszła ona, zaczął na nią krzyczeć, mówił, że jest niedojrzałą, bezmyślną idiotką. Krzyczał, żeby poszła do tamtego, choć ona nie miała pojęcia o kim mówi. Z szokowana usiadła na krześle, skrywając twarz w dłoniach, gdy weszła jej przyjaciółka. 'Ona o niczym nie wiedziała!' krzyknęła "nikt nic nie wiedział, to Twój przyjaciel, każdemu wyciął taki numer!' powiedziała i wyszła. Podszedł do niej, przytulił ją, przepraszał, całował i mówił jak bardzo kocha. Ale już nigdy nie było jak dawniej. Przez jeden głupi żart, nie przez nich.

Ciekawe czy ty też czasami czekasz, żebym do Ciebie napisała...

Mówisz, że mieszkamy od siebie zbyt daleko? Gdybyś prawdziwe kochał, kochałbyś mnie nawet gdybym była na końcu świata...

Czym mnie zauroczy facet? Musi mieć głębokie spojrzenie i ten uroczy dołek w policzku. ale co najważniejsze, musi wiedzieć jak się zachowywać przy dziewczynie...

Głupi buziak w sms'ie potrafi zmienić najgorszy humor w tej wspaniały i powoduje, że przez resztę dnia chodzę ze smajlem na mordce.

Jak strumienie i rośliny, dusze także potrzebują deszczu, ale deszczu innego rodzaju: nadziei, wiary, sensu istnienia. Gdy tego brak, wszystko w duszy umiera, choć ciało nadal funkcjonuje.

Najlepiej jest mieć serce z kamienia; ani nie płacze, ani nie boli.

- A, co jeśli mam Ci do powiedzenia więcej niż zmieści się, w sms.?
- No to napisz dwa.
- Ale mi kurwa szkoda pakietu. Xd

- Kocham Cie - jak?
- Oooooooooooooooo taaaaaaaaaaaaaaak !

Weź nie pierdol, że nie jesteś odpowiedni dla mnie. Powiedz prawdę, ze to ja nie jestem dla Ciebie

Że niby brak mi Ciebie ? Ty się chyba chłopczyku przeceniasz. x DD

Dwukropek i gwiazdka - takie małe gówno, a cieszy.

Kiedy idę przez szkolny hol i patrzę, że trzymacie się za rękę biegnę do toalety i mówię sobie : "Dziewczyno weź się w garść bo to przez twoją głupotę oni są szczęśliwi .;)"

Zdradź mi proszę ten cholerny sposób na zapominanie, zdradź mi go bo też chcę wymazać Cię z mojej głowy tak szybko jak Ty to zrobiłeś.

To, że ludzie się czasem ze sobą nie dogadują, nie oznacza, że im na sobie nie zależy..

I niech WAkacJEE trwają tyle co "Moda na Sukces". :DD

Kiedy już myślałam, że udało mi się zapomnieć, znów się do mnie odezwał, jakby chciał mi przypomnieć, że jest...

Głośniki na maksa. Chcę zagłuszyć te myśli , przez które nawet ciężko mi oddychać. mogłaś mu powiedzieć , że go kochasz , podła egoistko .

Dziewczyny, czemu my siebie oszukujemy? Czemu wmawiamy sobie że go nie kochamy, że nas nie obchodzi. Przecież to jest tak że jak tylko usłyszysz jego imię ściska Cię nie możesz złapać oddechu. Nie okłamujcie się bo i tak prawda wyjdzie na jaw. Kochałaś, kochasz i będziesz kochała.

Przez jakiś czas zapomniałam, że faceci to ostatnie skurwysyny.. Dzięki że mi o tym przypomniałeś.

A 8 dnia Bóg stworzył google i rzekł ,,szukajcie a znajdziecie”.

Jak mówię komuś, że jest głupi to znaczy, że go lubię . ; );*

Bejbee, bejbeee, bejbee .. Pierdol się bejbeee ! .

Bo to co najważniejsze , to dla przyjaciela mieć zawsze dobre serce i zaufanie o które trzeba dbać każdego dnia . ♥

Ej ziomek ! Nie bądź pojebem, Zaufaj kumplom a nie drugiej połówce ! .

Chciałabym, żeby moja szafa miała opcję `wyszukaj`. ;p

Wyzywał ją od najgorszych , zablokował na wszystkich możliwych portalach , zerwał kontakt . ale gdy ktoś tylko powiedział coś złego na jej temat miał wpierdol . Na miejscu . Tak , nie przestał jej kochać , mimo , że wmawiał sobie codziennie coś innego.

Co mam ci napisać ? . że tak bardzo tęsknie ? . że analizuję wszystkie wspólne chwile ? . że tak bardzo tęsknie za czasami , kiedy udawałam obrażoną , a ty bez słowa przytulałeś mnie najmocniej jak umiałeś i czekałeś , aż mi przejdzie ? . że wciąż powtarzam sobie w głowie nasze ostatnie zdania ? . że żałuję tego , co się stało ? . że .. że cię kocham ?

i to stałe pytanie mamy po każdym powrocie do domu z imprezy : ' Ty tańczysz waka waka, czy chodzić próbujesz?

-Wolę Cię jak się napijesz !
- Ja też Cię wolę jak jestem napity xd

- Jakbyś nie miała nóg to nosiłabyś skarpetki ?
- Nie .
- To po co nosisz stanik ? :DDD

Na moblo łączy nas to , że każda opisuje jakiegoś skurwysyna 

- Macie jakąś ścierkę ?
- Tak. Dwie szmaty stoją w korytarzu.

Uświadomiła sobie, że jej życie toczy się według upiornego schematu: Kocha tego, kto ją olewa, a ją kocha ktoś, kogo ona nawet nie zauważa.

Siedzę w domu i myślę: Kurwa! Alee mi się nudzi żeby chociaż słońce było to bym gdzieś wyszła. Następnego słonecznego dnia: Kurwa! Alee mi się nudzi żeby chociaż słońca nie było to bym gdzieś wyszła, a tak to się usmażyć idzie.| I niech mi ktoś kurwa powie że nie jestem pojebana ; )

- Kogo kochasz?
- Takiego debila, który mnie nie zauważa.
- Nie zauważa? Więc kim jest ten dureń?
- Spójrz w lustro, to sobie odpowiesz.

- Chcesz Gumę Orbit.?
- W listkach ?
- Nie, w gałęziach.

Facet- synonim słowa idiota .

Dorośli nie rozumieją, ze nocowanie u chłopaka nie zawsze wiąże się z seksem.

W przeciwieństwie do innych mam szacunek do siebie .

-Ja piję , palę i ćpam a ty?..
 -A ja Cię niestety Kocham ...

Nie potrafię powiedzieć Ci "będzie dobrze" - bo doskonale wiem, że to najgłupsze słowa na świecie; jedyne co mogę to być blisko Ciebie i dać Ci tę pewność, że zawsze możesz na mnie liczyć.

Telefon masz po to żeby, kurwa odbierać. Odpisać na SMSa też nie zaszkodzi.

- To co tato, mogę?
- Zobaczymy.
- No, ale mogę no ?!
- Zobaczymy.
- No tato!
- Może.
- DZIĘKI wielkie .!

Kobieta nigdy nie powinna latać za chłopakiem . Bo kto to widział żeby pułapka goniła mysz?!

Wakacje - i pewnego czwartku dowiadujesz się, że jest niedziela. ;D
Nie potrafię z Ciebie zrezygnować, przepraszam.

- Widzisz, tylko, że ze mnie będą się śmiać.
 - Ale to nie twoja wina, że podoba ci się akurat taki ktoś jak on.

Wiedziałam, że nie będziesz mógł o mnie zapomnieć, nie wiedziałam jednak, że ze mną będzie gorzej.

Napisał, że jest inny niż wszyscy. Ze śmiechu o mało nie spadłam z krzesła.

Gdyby matma wchodziła mi do głowy tak szybko, jak treści sms'ów od Ciebie, to byłabym mądrzejsza od Pitagorasa

Myślała , że na niego nie zasługuje , ale później okazało się , że to on na nią nie zasługuje .

Przyzwyczaiłam się , że kiedy coś złego się u mnie dzieję , wszyscy znikają , z głupimi pretekstami , że mają tysiące rzeczy do zrobienia .

Właśnie, k.u.r.w.a w co Ty grasz?

Czy wiesz, że : pierwsza łza z prawego oka = płacz radości, pierwsza łza z lewego oka = płacz z bólu.?

Jest dobrze.- mówiła zapłakana z żyletką w dłoni gotowa na śmierć

Harry Potter latać umiał, a ty nawet pokochać nie potrafisz .

Słit focia w lustrze, tona tapety czy to ideał dzisiejszej kobiety?

Przepraszam że pytam, ale czy mogłabym pożyczyć skarpetki które masz w staniku ?

Problem współczesnej młodzieży ? Kto schowa browary do plecaka.


1 komentarz:

  1. Super, super, super - 3 razy tak czyli możesz pisać następną notkę, a nawet musisz, bo ja tu będę czekać ;) a tak bardziej serio to genialne teksty jak zawsze z resztą :d 4 ostatnie wymiatają po prostu. Śliczne są też teksty te o miłości. Ogółem trafiłaś z nimi w dziesiątkę :)

    Pozdrawiam i do następnego - Beata

    Ps. Czyżby wpis dla mnie? Jeśli tak to nie wiem czym sobie zasłużyłam, ale bardzo, bardzo serdecznie dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń