niedziela, 19 czerwca 2011

;)

Wchodzi tutaj ktoś w ogóle.? Mam dalej pisać.?


Przejebane uczucie gdy rozum mówi odpuść, a serce próbuj dalej.

- A co jeśli ja też jestem bez serca?
– Masz serce, bo słyszałem jak bije.

Zgadnij kotku co mam w środku - ból , gniew , cierpienie.

19:19 - No i po chuj o mnie myślisz, skoro jesteś z tą szmatą.

Lubię ludzi, którzy potrafią przepraszać, ale jeszcze bardziej lubię tych, którzy nie muszą tego robić.

Nie ważne jak się staram, ciągle kogoś wkurwiam.

Czasem wystarczy jeden człowiek, albo jedna myśl, żeby zmienić swoje życie na zawsze.

Ja Cię nie kocham .? No proszę, bo Ci zaraz wypierdole, jak bym Cię nie kochała to bym siedziała teraz z kimś innych i piła gołde, codziennie byłabym gdzie indziej z kim innym bo kurwa mam tą opcje, ale z niej nie korzystam. Bo Cię kurwa kocham, pojebie.

Przestał pisać, dzwonić, spotykać się. Przestał się starać. Trudno - nie będę żebrać o miłość.

 -Co robisz ?
- Zapominam o Tobie . ♥

Któregoś dnia wyznał jej swoją tajemnice: Powiedział jej, że przespał się z jej najlepszą koleżanką.. Załamała się, wybiegła ze łzami w oczach, była cała roztrzęsiona... Nie pobiegł za nią.. Wiedział, że musi dać sobie trochę czasu, żeby to przemyśleć poukładać...Nie przewidział tego: Pocięła sobie ręce...

Morał tej bajki jest krótki i niektórym znany, jeśli jest para zakochanych, to się nie wpierdalamy.

Czarujący uśmiech, słodkie oczy, kop w dupę i seksowne : asta la vista baby. :D

Kocham. Kochałam. Będę kochać. Pierdole to, że Ty Mnie nie.

Leżąc w łóżku i czekając na sms od Ciebie potrafię zrobić milion rzeczy. Przelecę całą skrzynkę odbiorczą, przesłucham wszystkich piosenek, zmienię ustawienie, potem je przywrócę. Mijają godziny, a ciebie nie stać nawet na zwykłe „spierdalaj”.

Milczy telefon, komunikator gadu-gadu. Nikt o Tobie nie myśli, Ty nie myślisz o nikim. Nie zależy Ci na niczym. Nie odczuwasz tęsknoty. Po prostu nikogo nie kochasz.

Odpaliłam szluga roztrzęsiona. Podniosłam wzrok na kumpelę.
- Jakim On jest chujem .! Wiesz, wszystko zajebiście, nie .? Szczęśliwi byliśmy. Szwendanie się wieczorami, wspólne noce, niezapomniane pocałunki. Ta, nawet mi powiedział, że Mnie kocha. Uwierzyłabyś .? Widzisz, a ja się nabrałam. Naiwna byłam, wiem, wiem. Tylko to jest chore, rozumiesz .? Cała ta pieprzona miłość .! Ta blondyna zrobiła jedno ahh i już się przyczepił do Jej biustu. Ale chuj, mam wylane... Aa właściwie, chciałabym mieć. Wciąż mi na Nim zależy tak bardzo. - Wyrzuciłam z siebie, wściekła, płacząc już na dobre. Drgnęłam czując ramiona obejmujące mnie w talii.
- Mi też zależy. - Usłyszałam.

Często zastanawiam się czy jest jeszcze coś, co mogę rozwalić. Bo jeśli tak to jestem pewna, że to tylko kwestia czasu.

Dziś niemal sama z tym pierdolonym bólem.

- Co się stało.?
- Nie odpisał.
- Może nie miał czasu.?
- Po prostu mu się znudziłam. Nasze rozumowanie, gdy "On" nie odpisuje. I w tedy wiesz, że Ci zależy .

Każdy ludek kocha ludka, który w sercu czyni cudka.

Ty nawet w słowniku T9 nie masz słowa 'Przepraszam' za to po 'Kocham Cię' wyświetlają się setki imion.

Napisał sms'a : - „Dobranoc Kochanie ;-*” i wybrał opcję : - „wyślij do wielu” .:(

Wszystkie szare Dni zmieniasz właśnie TY . < 3

Zdobyłam się na odwagę i po tylu miesiącach napisałam mu, że tęsknie. Po godzinie zadzwonił i zapytał czy mnie pojebało.

I przyrzekam kiedy skończy się ten rok szkolny tak Ci rozjebię życie, że nareszcie przestaniesz czytać cudze sms`y.

Żeby słodko ze sobą wyglądać trzeba się spotykać. Żeby był związek musi być zaufanie .. Nie ma zaufania .. Nie ma związku .. Proste

Kiedy zapominam .. Ty piszesz ...

Są utwory przy których inni świetnie się bawią, a Ty stoisz nie mogąc wydobyć z siebie żadnego gestu - tak, to te które kojarzą Ci się z najpiękniejszymi chwilami życia, które minęły.

Tak to prawda. Tęskniła, płakała, nie spała, ćpała, piła, paliła i przestała się uczyć, ale zrozum, że to wszystko przez Ciebie. Przez Twoje zabawy, które miały być zabawne. Zrozum, że to przez Ciebie stała się całkiem inną dziewczyną.

- Szczerze .?
- Nie kurwa, kłam mi prosto w oczy.

Czemu obwiniacie mnie .? Co zrobiłam, czym zawiniłam .? :(((

- Dlaczego taka piękna dziewczyna jak Ty, nie ma chłopaka.?
- Bo taki frajer jak Ty nie widzi że, go kocham.
Gówno mnie obchodzi, że zrobiłeś to jej, a nie mi. Zrobiłeś, więc wystarczy. Skąd w takim razie mam wiedzieć i skąd mam mieć pewność, że nie potraktujesz mnie tak samo. Kobiety się szanuję, nie traktuje się ich jak szmat, nawet jeśli na to zasługują. Mam nadzieje, że chociaż cząstka mojej wypowiedzi dotarła do Ciebie, choć nie jestem do końca przekonana, gówno śmierdzieć nie przestanie.

Suka powiadasz.? Bo ledwo skończyła jeden związek już planuje zaczynać drugi.
Dziwka powiadasz.? Bo ledwo miała na ustach smak jednego już przysłoniła go ustami drugiego.
Szmata powiadasz.? Bo zostawiła go dla kogoś kto był lepszy.
Ale Ty jej nie znasz. Nie wiesz ile z nim przeżyła. Nie wiesz ile nocy przy nim przepłakała. Nie wiesz nic. Więc zanim nazwiesz ją 'tą złą kobietą' - zapytaj czemu postąpiła tak, a nie inaczej. Szczegóły, o które nie pytasz, są najistotniejsze.

Dlaczego, gdy jest źle, musi być jeszcze gorzej.?


2 komentarze:

  1. świetnie . ;>
    cos czuje , ze bede tu czesto wbijac ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. No, no. Suuuper. Wykorzystam, wykorzystam.

    Tekst:
    -Co robisz ?
    - Zapominam o Tobie . ♥
    Przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń