poniedziałek, 13 czerwca 2011

;)

„Nie chce mi się" słyszane częściej niż przepraszam, dziękuje, proszę.

Pierdol się Ty pierdolony pierdochlaście. :)

Najbardziej wkurwia mnie zachowanie ludzi, którzy widzą Cię tylko jak czegoś potrzebują.

Dziewczyna nie zakochuje się dla zabawy. Pamiętaj.

Świetnie dawała radę, On nawet nie zauważył jak ona tęskni, jak jej brakuje jego ciepła, powinna zostać aktorką w jego filmie, nigdy by nie zobaczył jaka nie szczęśliwa jest bez Niego, ale wiedziałby że, z Nim jest najszczęśliwsza.

Nie było miejsca w jej sercu, On postanowił odstąpić, ona się załamała. 

Kto kocha, nigdy nie potrzebuje mówić - Przepraszam.

Chciałam Ci powiedzieć, że bardzo Cię kocham, ale, wydaje mi się, że to już za późno..; /

Co ty masz kurwa klapki na oczach, że nie widzisz jak mi zależy .??

Mówisz, że mieszkamy od siebie zbyt daleko.? Gdybyś prawdziwe kochał, kochałbyś mnie nawet gdybym była na końcu świata...

Mama zawsze się mnie czepia, że cieszę się do monitora, a sama z telewizorem gada. ;)

Zawsze można się pociąć i być emo, lub wypić butelkę bolsa i być alkoholiczką.

Na ekranie telefonu przykleiłam karteczkę, na której napisałam sobie czarnym markerem
" NIE PISZ DO NIEGO, KURWA ! "

Tylko ja potrafię spieprzyć coś, czego nie było.

- Tymbark na dziś: Warto było ? ;DD
- Odpowiadam : Kurwa, nie nie było warto. 

Obiecałeś że nigdy nie przestaniesz mnie kochać, obiecałeś że nigdy nie okłamiesz. Tak to tylko obiecanki. Dziękuje ..

Cholernie za Tobą tęsknie rozumiesz.? ;(

Każdy z nas czeka na kogoś, kto już nigdy nie wróci.

Powinno istnieć jedenaste przykazanie : Nigdy nie opuszczaj tych, którzy Cię kochają, ale może jeszcze dwunaste, które brzmiało by : Nie wchodzi się nigdy do tej samej rzeki i trzynaste : Stara miłość nie rdzewieje, ale jeżeli przyjdzie Ci ochota na to aby wrócić do byłego patrz przykazanie 12.

- Dlaczego nie przyszłaś na ognisko. Przecież było świetnie.
- A niby po co miałam przychodzić.?
- no wiesz 1. to %, a 2. To to, że był On
- 1. Nie pije, a 2. On już mnie w zupełności nie interesuje.!

- To przeze mnie wczoraj płakałaś.?
- Nie ważne.
- Dla mnie ważne.!
- Ale mnie to już nie obchodzi rozumiesz.?!
- Czyli jednak to była moja wina.
- Choćby nawet to co.? Przecież Ciebie to i tak już nie obchodzi.!
- Owszem obchodzi. bo mimo, iż jestem z Nią, nadal jesteś dla mnie bardzo ważna ..

- Pani profesor może stoperan.?
- A po co.?
- Bo chyba panią posrało z tymi sprawdzianami.

Jeśli mu zależy to napisze pierwszy.

Chce tak jak On, mieć tyle siły, by trwać. I mówić NIE, gdy cały świat krzyczy TAK...

Aaa, jeśli powiem, że kogoś kocham. Domyślisz się, że chodzi o Ciebie ?

Jeżeli ktoś ma wyjebane to nie znaczy, że jest hardcorem i chce się przypodobać kolegom. Moim zdaniem tak naprawdę Ci co tak mówią mają właśnie gorsze problemy od tych wszystkich załamanych ludzi z powodu na przykład złamania paznokcia. Oni nie potrafią sobie wyobrazić życia którego polega na ciągłym bólu.! 

Będziecie mijać się na każdym szkolnym korytarzu, pisać na gg i wysyłać smsy, ale nigdy nie podejdziecie do siebie i nie porozmawiacie. ;/


1 komentarz:

  1. Świetne teksty :) Super, że dajesz przeróżne śmieszne, smutne, miłosne, a nie tylko z jednej kategorii. Dużo prawdy kryje się w tych opisach. Szczególnie z tym ,,NIE CHCE MI SIĘ".
    Może wykorzystam tekst ze ,,STOPERANEM", ale nie obiecuję, bo z tego może wyjść niezła kicha ;))

    OdpowiedzUsuń