wtorek, 12 lipca 2011

;)

Mam do Ciebie prośbę. Poważną, nie pierwszą, ale ostatnią. Zniknij z mojego życia na zawsze. Nie możemy być w tym samym miejscu, na tej samej imprezie, bo dobrze wiesz jak się to skończy. Więc mimo tego bólu pamiętam te dobre rzeczy, te wspólne chwile. Bo wniosłeś i znaczyłeś w moim życiu tyle co nikt inny do tej pory. Dzięki Tobie poznałam prawdziwą nadzieję. Dzięki Tobie dowiedziałam się, że można płakać ze szczęścia, bo komuś bliskiemu coś się udało. A Ty jesteś dla mnie bardzo bliski. Bez Ciebie nie ma już nic. Nawet nie pamiętam co było przed Tobą.

Nieważne czy mnie kochasz , czy nienawidzisz bejbe , ważne , że wzbudzam emocje , nie miniesz mnie obojętnie.

A ty znudzona, zniecierpliwiona czekasz na dźwięk smsa. Martwisz się, snujesz domysły. BŁĄD. Wieli błąd. Spraw by on się tak czuł i już jest twój. ♥

Prosiaczek zapierdolił Kubusiowi poduszkę i poszedł spać. - Teraz prawdziwych przyjaciół nie ma nawet w bajkach.


Usuń z Facebooka : Gotowe Usuń z gg : Gotowe Usuń z telefonu: Gotowe Usuń z serca: Błąd

Zaufanie to piękny dar - buduje się je latami, traci w ciągu sekundy..

Czasem trzeba oddzielić to na co ma się wyjebane a co trzeba ratować.

Chcesz ze mną być ? Świetnie. Masz mnie w dupie ? Przeżyje. Ale kurwa błagam powiedz mi to, wykrzycz mi to w twarz choćby na przystanku pełnym ludzi, nie każ mi katować się domysłami.

Teraz, gdy siedzę sama w domu, tęsknota niszczy mój świat.

CIESZMY SIĘ Z MAŁYCH RZECZY, BO WZÓR NA SZCZĘŚCIE W NICH ZAPISANY JEST.

Dążyła do perfekcji liczyła na to, że któregoś dnia on powie do swoich kolegów "ona jest idealna".

Poproszę syrop na hamowanie łez, tabletki na nieszczęśliwą miłość i plaster na złamane serce.

- Wybaczysz mi?
- Ja już ci wybaczyłam… Ale nigdy więcej nie zaufam. A bez tego elementu budowanie całej układanki nie ma najmniejszego sensu…

Boże, miej nas w opiece, biedne kobiety. Nas, które zakochujemy się w niewłaściwych mężczyznach i dajemy im wszystko, co posiadamy. A potem jesteśmy traktowane jak stare szmaty, niewarte tego, by je przechować.

"Wiem jak to jest , gdy na niczym nie zależy żyjesz , bo żyjesz a tak naprawdę wciąż leżysz.." - Peja

- On Cię kocha?
- Nie.
- To czemu jesteście razem ?
- Bo ja go kocham nie umiem go zostawić , a on mnie wykorzystuje ;c ..
- To czemu go nie zostawisz
- Głucha jesteś! Bo go kocham kurwa mać !

Pierwsza dana przez nas szansa drugiemu człowiekowi jest wyrazem zaufania, druga- nadziei, kolejne- to już tylko naiwności..

Legenda głosi że kiedyś pierwszy napisałeś .. ; d

- Jest zimno, pożyczysz mi swoją bluzę ?
- Jasne, a mogę być w pakiecie razem z bluzą?

Znowu napisał  i znowu coś kurwa we mnie nie dało rady, wybaczyłam mu . Tak , to , że tak łatwo ulegam osobą o tak pięknych oczach , zbytnio nikogo nie dziwi ?

- Zależy Ci na nim?
- Tak.
- Myślisz o nim?
- Tak.
- Kochasz go?
- Tak.
- Trzy razy tak. jest Twój! 

Szczerze mówiąc, to cię kurwa pokochałam palancie.♥

Byli na imprezie. Osobno. Ona tańczyła z kim popadnie, on stał pod ścianą mierząc ją wzrokiem. W końcu nie wytrzymał, wziął dziewczynę w ramiona sycząc cicho - Jestem zły i zazdrosny. Zadowolona?- Wtuliła się w jego szyję - Bardzo. - Odpowiedziała, czując, jak coraz to mocniej przyciska ją do swojej klatki piersiowej. - Nie chcę Cię stracić, rozumiesz? - Przestając tańczyć, patrząc mu w oczy i ściskając jego nadgarstki powiedziała: -To nie trać.

Pamiętasz ten czas kiedy pisanie dzień w dzień po parę godzin było dla nas normą? Kiedy nie mogliśmy usnąć bez słodkiego sms na dobranoc. Kiedy słodkie słowa : kochanie , kotku , skarbie, było dla nas najsłodszą rzeczą na całym świecie. A teraz? Nie masz czasu , wtedy kiedy Cię najbardziej potrzebuję. Wiec teraz kiedy tęsknie , strzelam sobie gumką recepturką w rękę i mówię : Idiotko mówiłaś sobie że nie będziesz o nim myśleć!

- Zagramy w pomidora ?
- Ok.
- Co robisz ?
- Pomidor.
- Jak ma na imię twój tata ?
- Pomidor.
- Jakie warzywo Cię w nocy prześladuje ?
- Pomidor.
- Kochasz mnie ?
- Nawet nie wiesz jak bardzo.

Nie martw się jeśli jesteś teraz singlem . Bóg patrzy na ciebie i mówi : " Tego człowieka zachowam dla kogoś wyjątkowego" 

- Nie byłem aż tak pijany!
- Stary, pytałeś się swojej dziewczyny, czy jest wolna. 

Ta świadomość, że już dla niego nic nie znaczę rozpierdala mnie od środka.

Jak masz odpisać: heh, nom, aha, yhm albo :), :D,
To lepiej kurwa nie odpisuj!

Co czujesz gdy kochana Ci osoba mówi : Nigdy więcej. ?

Nadal mamy nadzieję. Nic nie możemy na to poradzić. Udajemy, że jesteśmy szczęśliwe, a kiedy widzimy pary całujące się na ulicy parodiujemy odruch wymiotny. Ale same pragniemy miłości. Wierzymy w nią. Nawet jeśli wiemy, że faceci to skurwiele, to i tak mamy nadzieję, że jeden z nich uratuje nas przed życiem w samotności.
Uwierz mi , że jakbyś czasem napisał nic by się nie stało .. A nie czekaj ... stałoby się byłabym szczęśliwa . : *

- Ej nudzi mi się !
- Kup sobie " pomysł na ... "
- Na ?
- Na nudę każdego dnia ! ; DD

Piję za Ciebie, za Twoją przyszłość, mogliśmy wszystko, szkoda że nam nie wyszło  .

Bo my na imprezach trzymamy poziom... Bo ciężko nam utrzymać pion ; d

Tu nawet nie chodzi o to czy się gniewam, bo się nie gniewam. Chcę tylko abyś chociaż napisał mi jednego sms-a żebym wiedziała, że się martwisz, że Ci zależy i po prostu chce wiedzieć że o mnie myślisz.

Nawet gdybym została ostatnią dziewczyną na ziemi, to i tak byś mnie nie pokochał. ;( </3


3 komentarze:

  1. Super teksty jak zawsze ;D
    Oczywiście jak zawsze wyłapałam 3, które są najnajfajniejsze ;)

    1. - Jest zimno, pożyczysz mi swoją bluzę ?
    - Jasne, a mogę być w pakiecie razem z bluzą?
    2.- Zagramy w pomidora ?
    - Ok.
    - Co robisz ?
    - Pomidor.
    - Jak ma na imię twój tata ?
    - Pomidor.
    - Jakie warzywo Cię w nocy prześladuje ?
    - Pomidor.
    - Kochasz mnie ?
    - Nawet nie wiesz jak bardzo.
    3. - Ej nudzi mi się !
    - Kup sobie " pomysł na ... "
    - Na ?
    - Na nudę każdego dnia ! ; DD

    To do następnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne opisy ; D
    - Jest zimno, pożyczysz mi swoją bluzę ?
    - Jasne, a mogę być w pakiecie razem z bluzą? < 33

    OdpowiedzUsuń