piątek, 8 lipca 2011

;)

- Po co tu przylazłeś ?
- Jak to po co ? Żeby Cię przeprosić i porozmawiać .
- Porozmawiać ? Człowieku , o czym ty chcesz jeszcze ze mną rozmawiać ? Chcesz mi rozwalić całą resztę mojego życia ? Mało Ci jeszcze ?

-  Kochasz mnie?
-  Tak i to bardzo.!
-  Chyba tylko w teorii, przez fona i gg.!
-  Jak to?
-  Bo w praktyce nigdy mi tego nie pokazałeś, przy swoich kolegach nawet mi cześć nie powiesz.!
-  Bo wiesz...
-  Tak wiem jesteś dzieckiem neostrady, gg, nk i fona

Pamiętając, że ma zapomnieć -- kochała dalej.

-  I co teraz zamierzasz zrobić , ? . ?
-  Ja .? Żyć i wiesz co ?
- Coo . ?
- Zamierzam się świetnie bawić .
- A on . ?
- Przecież jego w moim życiu już nie ma...

Różnili się, bardzo się różnili. gdy Ona mówiła tak, On mówił nie. Gdy Ona była wkurzona sytuacją, On się śmiał. Gdy dla niej rozmowa była żartem, On brał ją na poważnie. Byli zbyt inni , by długo trwać obok siebie.

A masz odwagę spojrzeć mi głęboko w oczy i powiedzieć, że jestem suką?

Gdy dostaję sms'a od Ciebie od razu się uśmiecham nie ważne że piszesz o błahostkach ważne , że pamiętasz o mnie.

Bo czasem trzeba się uśmiechnąć. Tak mimo wszystko, spróbować na nowo żyć. Przestać żyć w klatce zbudowanej z mieszanki wspomnień i niespełnionych marzeń. Dać z siebie wszystko. Dla siebie i tych, którzy naszego uśmiechu są warci . <3

Jestem waaariatkąą. ! ; ))

Miłość złączyła dwie bratnie dusze, które szukały się od lat. I choćby los rozłączył je znowu, one powrócą i tak !

Wiesz, kiedy widzę cię smutnego, wtedy i ja jestem smutna .

-  Ej ! Przestań się mazać.!
-  Wcale nie płacze, tylko coś mi wleciało do oka.
-  Zawsze tak mówisz. Dlaczego?
- Bo nie chcę żebyś widział, że jestem nieszczęśliwa. Przecież masz własne sprawy i problemy.
-  Kiedy jesteś nieszczęśliwa, to najbardziej na świecie chcę być z tobą w tym momencie. I to jest chyba mój problem. ;|
Kiedy już myślałam, że udało mi się zapomnieć, znów się do mnie odezwał, jakby chciał mi przypomnieć, że jest...

- Skurwiel bez uczuć.
- Szmata bez serca.

Wiem nazywasz nie zimną suką, ale ja cię nie przeproszę.
Bo wy przecież nas nigdy nie przepraszacie. Przykre , ale prawdziwe .

Najgorzej jest wieczorami - gdy siadasz na łóżku i czujesz , że tak na serio nie masz nic

Nie zawsze jest zajebiście, wiesz ? Więc dlaczego w tych trudnych chwilach się poddajesz i masz już wyjebane ?

W tych czasach większość związków opiera się wyłącznie na smsach. 

To, że ludzie się czasem ze sobą nie dogadują, nie oznacza, że im na sobie nie zależy..

Tak, czuję jeszcze coś do Ciebie, ale Cię to jebie, to po co mam się wysilać.

Najgorszym uczuciem jest to, gdy osoba, którą naprawdę kochasz, po prostu ma Cię w dupie, nie odzywa się, nie pisze. A Ty nawet nie wiesz dlaczego.?!

Jak mogłam pokochać kogoś, dla kogo nie znaczę nic..?! ;(

1 komentarz:

  1. Super ;) Najbardziej to lubię takie teksty romantyczne, takie właśnie jak dodałaś dziś.
    To do następnego ;p
    3 maj się - Beata :*

    PS: Najlepszy teskt na dziś to zdecydowanie: Gdy dostaję sms'a od Ciebie od razu się uśmiecham nie ważne że piszesz o błahostkach ważne , że pamiętasz o mnie.

    OdpowiedzUsuń