piątek, 30 marca 2012

Hyhyhyhyhy :D

- Jakby chciał, to by się odezwał. Proste?
- Proste, ale boli.

Ona ma w orange, on w play - a jednak im się udało.

Niby już się przyzwyczaiłam do tych ciągłych rozczarowań, ale i tak za każdym razem boli tak samo…

Marzenia się spełniają póki mamy siłę.

Mówisz, nadzieja matką głupich. Cóż, chyba nigdy nie zmądrzeję.

Lepiej, żeby Mnie nienawidzili taką jaką jestem, niż kochali taką, jaką nigdy nie będę.

Zdaję sobie sprawę z tego, że to co było między nami było złożone bardziej niż orgiami.

Choć nie jestem reklamą dla swojego dentysty. To mam serce, tożsamość, niosę szczerość mym bliskim.

Możesz wierzyć tym, na których wrzucasz głos do urny, ale jak tu wierzyć, kiedy wokół luksusowe kurwy.

I nie pytaj Mnie o Niego, znasz Go doskonale. Nie pytaj co Tobie da, lecz co ty możesz zrobić dla Niego. Codziennie w innym stanie go spotykasz, lecz czujesz tylko dumę, gdy ktoś o Niego Cię zapyta…

Nigdy nie odbieraj nikomu nadziei, bo może to ostatnie co Mu pozostało.

Egoista – ten, który więcej dba o siebie niż o Mnie.

You are my World, dupku !

Skoro uciekłeś już na zawsze, to się nie pojawiaj, bo postanowiłam, że dam rade.

Na tych osiedlach witam Ciebie ziomuś, tu sam sobie nie ufasz, a co dopiero komuś.

Czuje jedno. Myślę drugie. Robię trzecie.

Ogarniasz ten świat ? Bo ja nie …

Kocham wylewać swoją wyobraźnię, na czystą kartkę papieru.

W uczuciach nie ma czegoś takiego jak zwątpienie : Kochasz albo nie.

Mówią, że jeśli kocha to wróci…. Osobiście uważam, że jeśli kocha to nie zostawi.

- Czym się różni ścierka ?
- Od czego ?
- Od Ciebie szmato.

Bo czasami po prostu najlepiej dać sobie spokój ….

Zawsze pamiętaj, że Twoja wartość jest większa niż Ci się wydaje. Po prostu bądź sobą, a będziesz cieszyć się szacunkiem.

Nie mam planów na przyszłość. Teraźniejszość za bardzo mnie zaskakuje.

- Dlaczego ją kochasz?
- A Ty dlaczego obryzgasz paznokcie?
- Chciałam przestać, ale nie potrafię..
- No właśnie.

I cierpię przez to, że nie potrafię czasem odwrócić się plecami do tych ludzi, którzy ranią mnie i mają mnie za nic.

Łatwiej niszczyć niż tworzyć.

Czas przemija, wypowiedziane słowo pozostaje.

Błędy są dowodem na to, że się starasz.

„ Bo Cię przestanę lubić ! ” Dawne szantaże nie znały granic.

To uczucie, kiedy chcesz o kimś zapomnieć … Ale kiedy próbujesz, uświadamiasz sobie jak bardzo Ci na nim zależy i po prostu nie umiesz … -.-

Skoro już jesteś, to weź zostań !

Tak, jak ty kiedyś gardziłeś moimi słowami, tak ja dziś gardzę Tobą . 

Nienawidzę osób, które udają przyjaciół, a potem obrabiają dupę .. -.-

Najpierw coś robimy, a później tego żałujemy.

Dobrze jest żyć, jeśli wiesz, że jest ktoś, kto myśli o Tobie..

Ty mówisz „na zawsze”, a ja słyszę „dopóki nie poznam kogoś innego” .

Jeśli ktoś prosi nas o pomoc, to znaczy, że jesteśmy jeszcze coś warci.

I nagle uświadamiasz sobie, że On jest w tym wszystkim najważniejszy.

Bo to, czego się boisz jest najwięcej warte !

To, że nie wypominam nie znaczy, że nie pamiętam.

Sprawiłeś, że przez chwilę poczułam się ważna, wyjątkowa, ale jak mówiłam trwało to tylko chwilę, krótką chwilę …

Trudno powiedzieć „Kocham Cię” jeszcze trudniej robić to naprawdę..
Rozczarowania trzeba palić, a nie balsamować.

Kiedy ktoś wywołuje uśmiech, chociaż wcale nie ma go obok.

Od dziecka uczyli Mnie jak kochać, ale nikt nie powiedział jak przestać.

Muzyka pomaga Mi w najtrudniejszych momentach.

Minimalny błąd nadal jest błędem.

Z reguły ludzie na których nam najbardziej zależy odchodzą najszybciej.

Ciekawe czy kiedykolwiek śniłam się temu, który Mi się podoba i który nic o tym nie wie.

Prawdziwi przyjaciele nigdy o Tobie nie zapomną.

To niebywałe z jaką łatwością niektórzy ludzie wymazują nas ze swojego życia.

Tak strasznie Cię nienawidzę, za to, że Cię kocham …

Realizuj marzenia, kolekcjonuj wspomnienia.

Już od nas nie odchodź .

Jestem samodzielna (sama i dzielna).

Nie oszukujmy się, niektórzy ludzie, których kochasz są kretynami….

Od czasu kiedy dowiedziałam się co to znaczy MIŁOŚĆ, ZAUFANIE, LOJALNOŚĆ zaczeło dziwić mnie jak dziewczyna, która ma wspaniałego, kochającego chłopaka pisze z jakimś trepem i zdradza swojego na lewo i prawo. I wtedy nachodzi mnie pytanie gdzie ona się wychowała w burdelu czy gdzie?

Dla mnie nie musisz zrywać kontaktu z kolegami. Nie musisz przestawać pić piwo po szkole z najlepszym kumple. Nie musisz przestawać palić fajek. Nie musisz bywać u mnie co weekend. Nie wymagam od ciebie zerwania kontaktu z koleżankami. Nie zabraniam ci pisać sms-ów. Nie będę sprawdzać ci telefonu. Nie zamierzam dzwonić co 5 minut gdzie jesteś. Nie będę sprawdzać czy mówisz prawdę. Ja poprostu chcę byś mnie KOCHAŁ i był kiedy będę Cię POTRZEBOWAŁA.♥

Gdziekolwiek jesteś moja druga połówko życzę Ci miłego dnia.

- To musisz dodać.
- No.
- Teraz podstawiasz pod ten wzór.
- No.
- No i teraz wyliczasz.
- No.
- Już rozumiesz?
- Nie.
Z nauką jest jak z wódką w małych ilościach dobrze wchodzi, za dużo nic nie pamiętasz.

Najpierw robię, potem myślę, a później to już tylko żałuję.

Bawisz się mną jak równaniami na matematyce.

Kobieta, której zależy jest zdolna do wszystkiego.

Najeżany człowiek, to szczęśliwy człowiek.

To żałosne, mieć do kogoś pretensje, że Cię nie kocha.

Najczęściej poruszają nas słowa, które ktoś powiedział niechcący, mimochodem. Nie o tym myślał, nie o to mu chodziło, a to trafiło.

Czasami czuję się jak ziarnko pisaku na pustyni, które nie robi różnicy gdy jest, i gdy go nie ma.

I jak tu się nie upić, gdy na każdej imprezie znajdzie się ktoś, kto będzie chciał się z Tobą napić i dopilnuje, aby w twoim  szkle nie zabrakło alkoholu. I bądź tu trzeźwy J

Jak się z kimś wiązać, to nie na tydzień czy miesiąc.

Tak ! Nie mam chłopaka ! Nie dlatego, że nikt Mnie nie chce, ale po prostu nie zarywam do każdego chłopaka po kolei tak jak większość moich koleżanek.

Tysiąc milion powodów, żeby nie zasiąść do książek...

Gdy zakładam słuchawki zaczyna się moja własna impreza.

Życie nie jest lepsze ani gorsze Od naszych marzeń. Jest tylko zupełnie inne.

Jak rodzice na Mnie krzyczą, a ja się nie odzywam to mają problem, że im nie odpowiadam, a jak już odpowiem, to mają problem, że pyskuję.

W życiu każdej z nas przychodzi moment, w którym chcemy, by ktoś zwyczajnie o nas ZAWALCZYŁ.

Żyj tym co jest, a nie tym co było.

Są przeprosiny, które bolą, gdy ktoś przeprasza za to, że nie kocha.

Chuj ci do mojego życia, szmato. Zajmij się swoim.

Mamy miłość, ale nienawiść zawsze trzyma ją za rękę. Mamy siebie ale nie wiem czy mamy coś więcej.

Nie po to Matka, gdy byłeś mały, uczyła Cię słów "Mama", "Tata" byś powtarzał "Moi starzy". 

Tata zawsze pozwala na więcej :D


CZYTASZ = KOMENTUJ !

:*

8 komentarzy:

  1. Matko ! Boskie ! Czekam z necierpliwością na kolejne !< 333 Pozdrawiam Juliett ;**
    PS:Wbijaj do mnie ! - http://my-life-and-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. czytam = kometuje ^^
    kooocham, po za tym < 333

    OdpowiedzUsuń
  3. super rozdział :D
    dodawaj szybko nowy !!!
    czekam na nextaaaaaaa i zapraszam do siebie ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się i czekam na kolejny :)
    zapraszam do mnie
    http://69-imagination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne ;**
    Na pewno skorzystam bo są boskie xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Extra ;p
    Rozdział jest meeega : D Czekam na kolejny :**
    Wbijajcie do mnie :
    http://my-world-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozdział jest meeega ;P Świetnie piszesz : )
    Wbijajcie do mnie :
    http://my-world-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń