sobota, 3 marca 2012

;))

Wiesz co jest zajebiste? Że nie potrafię być taką suką jakim ty jesteś skurwielem.

Moje serce bije zupełnie bez sensu…

Nie, nie mam okresu, po prostu jesteś idiotą.

- A wyjebał ci ktoś kiedyś z buziaka.?
- Nie, ale ty możesz .

Często mi wypominasz to co robię źle, a Ty jesteś idealny, tak?

Nie wierzę w miłość od pierwszego spojrzenia na profil.

Naumiałaś się kochać, to teraz się od umiej.

Może i faceci są dziwni, ale nikt nie przytula tak, jak oni.

Pamiętam jeszcze jak było kiedyś. Zawsze miałam dla każdego czas, a w moim charakterze nie było nawet odrobiny chamstwa. Nie wierzyłam w miłość, mimo, że byłam do kogoś bardzo przywiązana. Miałam czas dla każdego, gdy miał problem zawsze byłam tą, która mówi "będzie dobrze" i szczerze w to wierzyłam. Nie piłam, nie paliłam, nie ćpałam i nawet nie myślałam o tym, żeby zacząć. Chciałam być inna niż wszyscy, nie stosując się do żadnego wzorca, chciałam wygrać życie. Jednak okazało się to zbyt trudne. Wszystko, dosłownie WSZYSTKO się zmieniło.

Lubię fizykę jak wszystko rozumiem, dlatego nie lubię fizyki.

Czas to bezlitosny sędzia cudowne chwile zostawia tylko na nieostrych zdjęciach.

Gdy do mnie piszesz, rzucam wszystko specjalnie żeby Ci odpisać.

Masz rację, może zaboleć, bo prawda często boli. Ale nie zaboli tak jak boli kłamstwo.

Kobieta pali, gdy ma co. Pije gdy musi zapomnieć. Płacze, gdy nie ma nic.

Najgłębiej patrzą te oczy, które najwięcej płakały.

Do obecnej sytuacji, komentarz jest zbędny.

W głośnikach "spadam", w ustach papieros, a w ręku telefon z smsem od niego.

Chce tak po prostu się obudzić i pana nie znać.

Ja nie chcę już tęsknić za tym czego nie ma.

Czas jest potrzebny żeby zapomnieć, zrozumieć, docenić.

Kochajmy cokolwiek. I tak będzie bolało.

- Wyjdź za mnie.
- Nie mogę… Muszę być w domu o czwartej.

Wprawdzie chciałam dzisiaj popełnić samobójstwo, ale to może poczekać do jutra.

Moja cierpliwość też ma granice, do chuja.

Nie walczy się o faceta, który zeszmacił się z inną kobietą.

Ciekawe, dlaczego tak często wstydzimy się uczuć.

- Dlaczego płaczesz?
- Przyjmijmy wersję, że lubię.

Znowu wszyscy się pytają czemu nie mam chłopaka. Co mam im odpowiedzieć ? Że osoba na której mi zależy ma mnie w dupie? Że ma inną ? Nie dzięki. Wole odpowiedzieć: " Czekam na kogoś kto zacznie się o mnie starać. " 

- Tato !
- Nie daję, nie mam, nie pożyczam.

Jeśli Cię boli gdy się z kimś kłócisz to znaczy że naprawdę Ci zależy .

Może jestem inna. Może ktoś powie, że nie 'na czasie', a przez to nie super i nie elo - ale do cholery, nie jestem w stanie zrozumieć ludzkiej głupoty, która pozwala mówić tym najwyraźniej dziwnie upośledzonym emocjonalnie ludziom - 'stara' na Matkę. Ta kobieta dała Wam życie, poświęciła dla Was tyle swojego czasu. To przecież Ona czuwała przy Waszym łóżku, gdy byliście chorzy. To Ona nie spała całą noc, gdy poszliście na pierwszą imprezę. Ona martwi się o Was i to Ona obserwuje bacznie Wasz każdy ruch, byście tylko nie zboczyli na złą drogę. A Wy śmiecie powiedzieć na Nią: 'stara'? Szacunek - chyba dość obce słowo. Mówcie Jej póki możecie jak bardzo ją kochacie i nie wstydźcie się używać tych prostych a zarazem cudownych słów jak np:' Mamuś, Mamo'. To na prawdę nie trudne - a gdy kiedyś Wam Jej ZABRAKNIE, zatęsknicie za tym by przytulić się do Niej i powiedzieć: 'Mamo, kocham Cię'.

A gdy ujrzę w twoich oczach łzy, podejdę i szepnę "Wreszcie znasz to uczucie".

W sumie nie jesteśmy razem, więc nie masz obowiązku pisać tylko ze mną. więc teoretycznie mnie nie obchodzi czy piszesz z nią. To tylko teoria...


1 komentarz:

  1. suuper

    zapraszam do mnie : http://teen-story-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń