sobota, 25 lutego 2012

Hyhy xd

Czyta ktoś to jeszcze ?



Nie patrz mi w oczy to tak bardzo boli, że nie mogę Cię mieć.

Jakiś frajer się nudzi i wymyśla absurdy, w sumie ten świat jest piękny tylko ludzie to kurwy.

Na razie jest mi dobrze jak jest. Nie potrzeba mi uczucia co zawładnie moim sercem.

- Jak dawno się znacie?
- Od dziecka.
- To kupę czasu !
- Dziecko ma 3 miesiące.

Najgorszą rzeczą jaką możesz zrobić dziewczynie, jest to, że poczuje, że ma szansę, gdy jej nie ma.

Nie wymagam dużo, po prostu mnie nie krzywdź.

Czasami jestem chamska, bo trzeba. Czasami o tobie nie myślę, bo nie mam ochoty. Czasami zamykam się w swoim pokoju ze swoimi problemami, bo lubię.

Siedziałam z żyletką w ręce... Też mi afera. I zastanawiałam się... Ale jednak tego nie zrobiłam. Na prawdę żal mi siebie... I pomyśleć że taka POUKŁADANA dziewczyna jak ja mogła się tak stoczyć.... Siedziałam z żyletką w ręce...Myślałam.. O ŻYCIU... Naprawdę nie rozumiem, dlaczego chciałam to zrobić. Ja? Kujonka?  Teraz już może nie... Nawet nauka mi nie idzie... Więc po co się męczysz... A jednak... Jedno cięcie...Może trzy.. Do krwi....

I dzień za dniem tutaj mija się z sensem, zabierz mnie stąd: Dokąd ? - Obojętnie.

Nie wiem co Ty kurwa do mnie mówisz, ale jesteś przystojny, więc mów dalej. :D:D

Nosek do góry.. ktoś tu Cię kocha! <3

Każda łza spływająca po policzku posiada własną historię.

Ludzie w trudnych chwilach sięgają po alkohol, tancerz po prostu włączy muzykę i zacznie tańczyć.

Faceci nie rozumieją, że gdy dziewczyna jest smutna, to musi się jeszcze bardziej zdołować smutną piosenką, aby jej przeszło.

Czasem są takie dni, że same lecą łzy...

Chodź, naprawimy to wszystko …
Naprawdę, chciałabym tańczyć ze znajomymi lub z kumplem i nie patrzeć z kim tańczysz.

Ty, naprawdę chciałabym przejść obok ciebie i nie spojrzeć w twoja stronę, naprawdę chciałabym być wobec ciebie obojętna. 

Mógłbyś napisać i ponownie mnie uświadomić, że Ci na mnie zależy, przydało by się.

Bo Ty jesteś zajebista, to sprawa jest oczywista. Wyrosłaś na mądrą dziewczynę, dla Ciebie zabiję lub zginę.

Nie odzywasz się, to się nie odzywaj. Tylko, gdy znajdziesz się w potrzebie, również trzymaj się tego samego.

Co z tego że napisze ci sms'a jak ty i tak nie odpiszesz. A jak ty napiszesz to mam być na każde twoje zawołanie.

Pozory mylą, a ludzie zawodzą.

Dzwonisz i mówisz, że Ci przykro? Trzeba było myśleć wcześniej. Zanim uzależniłeś mój umysł od codziennych rozmów z Tobą, zanim moje oczy nie przepełniły się tak ogromnym żalem, a serce nie pękło, zanim każda godzina nie była tak cholernie trudna i zanim wszystko nie traciło sensu.

To, że nie mam chłopaka, nie znaczy, że nikt się Mną nie interesuje. Po prostu nie czepiam się pierwszego lepszego gówna .

Osoba, która dostaje mój telefon i może robić na nim wszystko co zechce to musi znaczyć dla Mnie wszystko.

Ile jeszcze chcesz dowodów na miłość mą ?

Pokochaj to co masz, codziennie o to walcz.

Ciągle żyję nadzieją, że ten pierdolony telefon wyda dźwięk przychodzącej wiadomości, a na wyświetlaczu pojawi się jego imię. 

Wiem, że większość ludzi za Mną nie przepada. Mam to w dupie. Nie przepadam za większością z nich.

Mówią, że będzie dobrze, bo to nie ich problem.

Przytulanie – najlepsza forma dziękowania za obecność.

To, że przepraszam nie znaczy, że nie mam racji, tylko świadczy o tym, że cenie Ciebie bardziej niż swoją dumę.

Nie mam sił patrzeć jak wszystko się pierdoli. ;/

Popatrz jak wszystko szybko się zmienia, coś jest, a później tego nie ma.

Nieraz mam ochotę podejść do nauczyciela i powiedzieć „Sam się kurwa tego ucz.”

Uwielbiam te dni, kiedy pomimo bezchmurnego nieba chce Mi się uśmiechać do każdego i cieszyć się, tak po prostu tym co mam …

Im bardziej ryzykujemy, tym więcej możemy w życiu osiągnąć.

- A numer dwunasty ma coś do poprawy ?
- Tak, życie.

Tamten dzień skończył stary rozdział, a rozpoczął nowe ' życie ' .

Teraz zależy mi już tylko na tym, by pokazać Ci co straciłeś.

Gówno mnie obchodzi co na to szkoła, rodzice, facebook, nk, ja poprostu Cię kocham.

- Nie wolno Ci go kochać !
- Kim jesteś do cholery, żeby dyktować mi warunki szczęścia  ?!

Przyjaciel to ten, który ma zaciesz z tego, że powiesz mu, że jest debilem, ciotą, czortem, głupkiem, świnią. Najlepszy przyjaciel nazwie Cię tak samo, da Ci kopniaka, pokaże Ci jęzor, a potem przytuli się i powie 'Tak, tak, ja też Cię kocham.' 

To, że mam na dupie dresy, nie znaczy, że nie mam uczuć.

Jesteś aktywny, poczekam jak napiszesz ;) Nie napisałeś pewnie Ci nie zależy, ja też nie napiszę .

Zaufanie tworzą gesty, a nie słowa.

Smutek to brak radości życia.

Kochaj ludzi, baw się rzeczami. Nigdy odwrotnie !

Ciekawe jaką piosenkę posłucham jako ostatnią w życiu …

Najgorsze dla mężczyzny jest dostrzec łzy w oczach płaczącej matki i własnej dziewczyny.

Kobiety już tak mają, że czasem cieszą się łzami.

Jestem – jedni Mnie za to kochają, drudzy nienawidzą.

W ciągu jednej małej chwili można stracić wszystko ..

Bez względu na to jak mocno Cię zrani nie uroń łzy…

Fałszywi przyjaciele. Zawsze wśród nas.

I to uczucie, gdy ukochana osoba odchodzi i wiesz,  że już nie wróci.

Życie byłoby bez sensu, gdyby znało się przyszłość.

Tylko pijany człowiek wypowiada trzeźwe myśli.

Niektórych ludzi się nie lubi, niektórych się kocha. Ale pamiętajmy, że gdy kogoś zabraknie to i tak będziemy tęsknić.

Nikt ani nic nie zmienia nas tak bardzo jak ludzie, których kochamy.

Za często chcemy tego, czego nie możemy mieć.

Wsadźcie ryje w swoje sprawy zamiast mieszać się do cudzych .

Tylko weź mnie szturchnij, a jutro Twoja mama może nie poznać córki

I rób tak, bym nigdy nie musiała pytać ' Dlaczego? ' .

Jak pomyślę ile spieprzyłam, to mam ochotę sama sobie przypierdolić.

Co Bóg złączył, człowiek niech nie rozdziela.

Boże, dlaczego to my mamy to robić? Dlaczego my mamy płakać, zamykać się w domu, pić, robić sobie blizny ostrymi przedmiotami, dlaczego to my kurwa mamy być tymi słabszymi? To znaczy, rozumiesz co chce powiedzieć, prawda ? Powinnyśmy nakopać im wszystkim do dupy, zamiast po nich płakać.

Życie jest za krótkie by marnować czas na jakiegoś skurwiela ! ha :D

Nie przychodź na umówione spotkanie, nie odpisuj na sms-y, nie odbieraj telefonów, a po trzech dniach napisz i zapytaj się co chciałam.

Może i jestem przewrażliwioną nastolatką, ale kiedy czuję, że coś się dzieje z najbliższymi mi osobami, to jestem w stanie wszystko rzucić i zrobić wiele, by pomóc tej osobie. 

I znowu siedzę przed komputerem w zimowy wieczór. Są ferie, nie muszę martwić się o lekcje ani wczesne wstanie. Czarny lakier na paznokciach schnie. W głośnikach słychać kawałki pezeta. Oprócz tego ten stukot klawiszy klawiatury. W głowie mnóstwo myśli o nim. W międzyczasie sprawdzam skrzynkę odbiorczą i z uśmiechem odpisuje na sms'a. Właśnie tak powinien wyglądać każdy wieczór. Zwykły choć niesamowity, spokojny, po prostu udany wieczór. 

'Nie jest ciebie wart', i co? Myślicie, że to mi pomoże?

Skoro taki z Ciebie kretyn, że nie potrafisz rozkminić prostego ‘Zależy Mi’ to współczuję !

' Ja jestem fajny tylko na początku, później jest coraz gorzej. Źle by ci było ze mną .. ' osobiście uważam że to już moja sprawa, a nawet jeśli to chciałabym spróbować .

Pije, pali, źle się uczy, ale to nie zmienia faktu, że jest dla mnie najważniejszą osobą na świecie.

2 komentarze:

  1. już parę ukradłam .. ;d

    Zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej dlaczego nie napisałaś, że wróciłaś? :(

    Świetne opisy ;) Naprawdę bardzo, bardzo fajne. Długo myślałam, który naj, naj i dla mnie pierwsze miejsce zajmuje:
    - A numer dwunasty ma coś do poprawy ?
    - Tak, życie.
    Rewelacyjny ;)

    Pozdrawiam Beata z http://historia-nowej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń