środa, 4 kwietnia 2012

Takie coś ... ;))

„Musimy pogadać” – najgorsze słowa, zaraz po „nie ma Internetu” i „skończyła się wódka”.

Słyszałam na własne oczy …

Nieważne, ile stopni jest na dworze, naprawdę ciepło jest Ci dopiero wtedy, gdy ktoś Cię przytuli.

Wygląd to tylko opakowanie, w którym może kryć się ktoś naprawdę wyjątkowy.

Jeśli ktoś prosi nas o pomoc, to znaczy, że jesteśmy jeszcze coś warci.

Gdy nie wiesz co powiedzieć, powiedz, że Kochasz.

Po pijanemu był pewien, że ją kocha, ale na trzeźwo nie był pewien czy ona istnieje.

Bądź ! Bo nie różnię się od Ciebie, też potrzebuję kogoś, jak Ty w potrzebie.

Są takie chwile, kiedy płaczesz jak małe dziecko.

Mówi się „PRZEPRASZAM”, a nie „SORY”.

Patrz komu ufasz .

Czekanie to najbardziej żałosne uczucie na świecie.

Teoretycznie nie powinnam się martwić o niektóre osoby, no właśnie „teoretycznie”.

Czasem przerwy są dobre, zdajemy sobie wtedy sprawę, jak za kimś tęsknimy i jak nam tego brakuje. Zdajemy sobie sprawę, że kochamy.

Marzenia, pragnienia. Nie zawsze dostajemy to, o co prosimy. Dlatego musimy brać, co nam dają.

Muzyka jest odpowiedzą na wszystko, jest jak rada na całe życie.

- Idź do diabła!
- On mnie nie chce.

Kochaj, kurwa, bo umieram.

Najprościej jest winić kogoś za swoje błędy.

Powiedz Mi, czy w Twoich oczach już jestem przegrana?

Musimy po prostu zaakceptować to, że ludzie zostaną w naszych sercach, nawet jeśli nie będzie ich w naszym życiu.

Zawsze się uśmiechaj rano; sprawia to, że ludzie zaczynają się zastanawiać, co robiłaś w nocy :D

Gdyby sny się spełniały, mój świat byłby idealny.

4 komentarze:

  1. Super ! Już nie mogę się doczekać następnego .. ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Faajne nie mam już sama pojęcia ile razy korzystałam z opisów od cb większość jest na maxxa zajebista :D
    Czekam na kolejna porcję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne masz te opisy. też z nich korzystam xx

    Zapraszam do mnie na nowy rozdział :>
    http://iloveharryandtwixes.blogspot.com/2012/04/trzydziesty.html#comments

    OdpowiedzUsuń