czwartek, 12 kwietnia 2012

;))))

Najgorzej tęsknić za kimś, kogo widzisz codziennie.

Nie chce mi się niczego ogarniać, niczego.

Mężczyzny nie można zmienić, to znaczy można zmienić mężczyznę, ale to niczego nie zmienia.

Potrzebna mi tylko zwyczajna potrzeba bliskości.

Nie mam ochoty mieć chłopaka, ale czasami chciałabym się wtulić w jego bluzę.

Czyli, że niby się nie znamy.

A co jeśli powiem Ci, że bez Ciebie nie wyobrażam sobie ani jednego dnia?

Dopiero po rozstaniu, kobieta uświadamia sobie, jak wiele alkoholu może przyjąć jej organizm.

Jeśli masz coś do mnie, napisz to proszę na kartce, włóż do koperty i wsadź sobie w dupę.

Dziewczyny powinny mieć tydzień wolnego od szkoły kiedy akurat mają okres.

Nie spodobałabym Ci się teraz. Moje włosy są związane w wysoki kucyk, mam na sobie stary dres i ani grama tuszu na rzęsach. Jestem zwyczajnie brzydka i okropnie naturalna.

Kieliszki w górę za tych, którzy nie potrafili Nas pokochać, butelki w górę za to, że my mimo to ich nadal kochamy.

A co byś zrobił, gdybyś mógł cofnąć czas? Zrobiłbyś to dobrze, czy spieprzył jeszcze raz?

I to uczucie kiedy wiesz, że nie napisze, a jednak nadal czekasz.

Jeżeli już Ci zobojętniał dźwięk przychodzącej wiadomości to znaczy, iż straciłaś nadzieję, że on kiedykolwiek napisze.

Idę do Ciebie na kawę, wino, piwo, seks, pocałunek, film czy... Wszystko jedno. Ważne, że do Ciebie : ***

Łzy same spływały ciurkiem po suchych, martwych policzkach. Po kryjomu ocierałam je białą chusteczką i mocno ściskałam w dłoni. Nic nie mówiłam. Było zbyt głośno. Zresztą słowa nie były potrzebne.

Jak Ci na kimś zależy, to wypadałoby powalczyć.

Mogłabym wyrzucić wszystkie nasze zdjęcia, mogłabym usunąć archiwum gg, mogłabym usunąć twój numer i wszystkie smsy. Mogłabym, ale dalej Cię kocham.

Wiem że słowa mają moc której należy się szacunek.

Obdarował mnie jednym ze swoich najpiękniejszych łobuzerskich uśmiechów. Wtedy zakochałam się w nim kolejny raz.

Nienawidzę się za to, że kiedykolwiek zdolna byłam powiedzieć do Niej ' przyjaciółko '.

Boję się spytać, ale masz może kogoś? Patrzysz na nią, jak na Mnie, gdy byliśmy ze sobą?

Daj Mi znać, jak już będę ważniejsza od reszty.

Szkoda, że Moje serce nie może zapomnieć.

Przy kumplach nazywasz suką, bo zraniła Twoją dumą, a gdy Cię zawołała to biegłeś za nią z wywieszonym językiem.

- Kocham Cię.
- Fajnie.

Tak bardzo, bardzo, bardzo Cię proszę NIE ODCHODŹ!

Czasem lepiej wcześniej odpuścić, niż podwójnie cierpieć.

Ta rana się nie goi, tylko boli jeszcze bardziej.

Nie mam z kim dzielić życia od jakiegoś czasu.

Nikt by nie uwierzył, jak mnóstwo łez mieści się w kobiecych oczach.

- Gdzie jest bobas?
- Mamo, proszę .. Mam już 18 lat!
- Powiedz mi to, jak będziesz potrzebował pieniędzy..
- Tu jest!

Znudziły mi się już wirtualne uśmiechy.

Zazdrosna o każdy Twój uśmiech, każde Twe spojrzenie.

Umarły plany, wszystko to co było piękne, umarła miłość w jednej chwili niepojęte.

Wystarczy jeden gest i jedno słowo za dużo, żeby stracić to co budowało się tak długo.

Nie kochaj ludzi za rzeczy, które Ci obiecują. Ale za to, co naprawdę dają od siebie.

Na 99% jestem pewna, że Mnie nie kochasz, ale 1% to wcale nie tak mało..

Jeśli nie zadzwonisz do Mnie przez cały dzień, zrozumiem. Jeśli nie napiszesz do Mnie przez cały dzień, zrozumiem. Jeśli nagle przestanę Cię kochać, mam nadzieję, że zrozumiesz..

Bo o niektórych ludzi trzeba walczyć, a o niektórych zapomnieć.

Przeraża Mnie szybkość, z jaką osoba anonimowa staje się bliską, a osoba bliska – anonimową.

Przychodzi w życiu moment, kiedy zaczyna do nas dochodzić, że zależy nam na kimś za bardzo, stanowczo za bardzo.

Jeden z najczęstszych dylematów odpuścić czy walczyć dalej ?

I nie ważne, że oddałabym wszystko żeby Cię dotknąć na końcu i na początku jest samotność.

Możesz powiedzieć : jutro to zrobię…. Tylko co z tego, skoro powtarzasz to co dzień.

Słowo „przepraszam” jest jak plaster. To, że go użyjesz, wcale nie oznacza, że rana zniknie.

Jeśli dasz się znajomym wykorzystać raz, będą chcieli robić to cały czas.

Miłość młodzieńcza, jest najpiękniejsza…

To, że ludzie się czasem ze sobą nie dogadują, nie oznacza, że im na sobie nie zależy.

Jeśli chcesz – znajdziesz sposób. Jeśli nie chcesz – znajdziesz powód.

Nie wiesz, kto ci go ukradł, a ostatnio wybierane to twoja przyjaciółka! :|

Może miałaś już plany, może tylko marzenia… Może typ nie jest zły, ale to jeszcze szczeniak… Dałaś mu szanse. Zmarnował i następne kolejne… I wiesz komu prędzej to serce pęknie.. Wiesz kto będzie cierpieć, a kto nawet nie tęskni… Kto będzie znów łykał nasenne tabletki .. :(

A czy fakt, że siedzę ze łzami w oczach, modląc się o wiadomość od Ciebie byłby w stanie coś zmienić?

Powaga – coś czego nigdy nie zrozumiem.

Odległość : to przez nią zdajesz sobie sprawę ile ktoś dla Ciebie znaczy..

 CZYTASZ = SKOMENTUJ !

4 komentarze:

  1. Boże to jest zajeeebiste ! Kocham cię ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Łzy same spływały ciurkiem po suchych, martwych policzkach. Po kryjomu ocierałam je białą chusteczką i mocno ściskałam w dłoni. Nic nie mówiłam. Było zbyt głośno. Zresztą słowa nie były potrzebne.


    < 33333 co mogę powiedzieć więcej ?

    OdpowiedzUsuń
  3. kurcze. niektóre są naprawdę interesujące! będę z nich korzystać w opowiadaniu xx

    OdpowiedzUsuń