wtorek, 10 maja 2011

Wpis 11

;***


Jesteś taki wyjątkowy jak mlecyk w epoce lodowcoweeej ♥

Jestem tą, którą może, prawdopodobnie, troszeczkę, minimalnie tyci tyci - kochasz.

Wiesz, łzy w oczach mi stanęły, gdy dwuletnia córka kuzynki przyszła do Mnie i powiedziała "nie płacz ciociu, jak Cię kocha to wlóci. Na plawde.. Ja Cię kocham i wlóciłam. A on też wlóci, zobaczysz.. A jak nie to oddam Ci misia, jego będziesz psytulać.

Myślisz, że było mi miło, gdy mama weszła do pokoju i nagle zmieniła jej się mina a następnie rzuciła "Mała, Ty tutaj sama.? A gdzie Młody.? Miał być przecież" i jedyne, co udało mi sie odpowiedzieć, to to, że się nie wyrobiłeś. Nie umiem jej powiedzieć, że zwyczajnie Mnie wystawiłeś. Znowu 

Nie pisz mi tutaj słodkich słówek, sms'ów, nie spotykaj się ze mną przez cały dzień, nie całuj i nie przytulaj. Nie mów "KOCHAM" skoro masz zamiar się zabawić i zostawić.

Kiedyś napisałbyś, że tęsknisz a za 10 minut byłbyś u Mnie. Dzisiaj nawet nie dotrzymujesz obietnicy, która brzmiała "Nigdy, przenigdy Cię nie zostawię. Obiecuje kurwa, obiecuje.. I jak to zrobię, to sam się zajebie, przysięgam" dalej żyjesz.

Z dzisiejszym stanem emocjonalnym nic nie jest w stanie poprawić mi humoru. Nawet muzyka. Wniosek: jest na prawdę źle.

Tak kurwa, pewnie. Dalej to rób. Dalej zachowuj się jak skończony skurwiel a uwierz, nie będę taka milusia i grzeczniusia i Ci napierdole. 

Mama cały czas wciska mi kit, że jestem uzależniona od telefonu komórkowego, bo cały czas go ze sobą nosze, a ja po prostu tylko czekam aż on napisze...

Słowo ' kurwa ' może pełnić w zdaniu rolę przecinka, kropki, może wyrażać swoje emocje. Moje ' kurwa ' najczęściej jest określeniem twojej dziewczyny, chłopcze.

Jesteśmy tylko ludźmi,
Czasem bywa, że jesteśmy różni.
Każdy może popełnić błąd, ale ważne by umieć naprawić go... 

Przecież w marzeniach miało być lepiej.
Ale my tworzymy świat, w którym ktoś oblicza czas....
Może po drugiej stronie jest lepiej.
Ale my wierzymy wciąż, że nad nami czuwa los...

Powiem Ci, że jeszcze kilka dni,
I przyjdę z kimś,
Kto pokaże Ci jak powinno być.

Kiedyś obiecałem, że nigdy Was nie zostawię...
Tylko powiedz, dlaczego nie przewidziałem tego...

Czasem miłość łamie serce, gdy kochamy tych, którym to uczucie jest obojętne..

Te całe l o v e s t o r y poszło się jebać.

To, co dziś jest rzeczywistością, wczoraj było nierealnym marzeniem.

Namalować ogromne serce na przystanku i potraktować je z buta. Wandalizm.? - Życie.

- Nie spotkałam jeszcze miłości.
- Jezu, jaka z ciebie szczęściara.

Popatrzył się na nią, znów serce zaczęło jej bić szybciej. Znów czuła to cholernie fajne uczucie w brzuchu.

To nie IKEA. Nie Ty tu rządzisz.

Ołł jee, chce Ci powiedzieć i love you i love you i love you i loove youuuuuuuuu ! ♥♥

A z sercem to jak z chłopakiem. Obieca Ci, że się nie zakocha a i tak to robi.

Za żadne skarby świata, tego Skarba nie oddam. ;*

Po tym wszystkim co Mi zrobiłeś, dałam Ci kolejna szanse. A Ty?. A Ty tak po prostu ją zmarnowałeś, mówiłeś ze Ci zależy, że tego chcesz, że czekałeś na to. A teraz masz Mnie w głębokim poważaniu. Dziękuję.

Proszę.! Nie pierdol.! I tak wiem, że jesteś sukinsynem, więc po co te wielkie słowa.

-A Ty co mi obiecasz?
-Mogę Ci obiecać, że się w Tobie zakocham i że to tylko kwestia czasu.

Wykrzyczę Ci szeptem jak bardzo cię nienawidzę i równocześnie kocham.

Nigdy nie płakała. Teraz przez niego płacze co noc. 

No i stało się, napisałam. Teraz będę łazić i zastanawiać się czy w ogóle mi odpisze.

Masz prawo wyrażać swoją opinie na mój temat, a ja mam prawo mieć to wszystko w dupie.

Boję się, strasznie, że pewnego dnia powiesz mi 'To koniec'. A ja nie będę potrafiła Cię zatrzymać, bo wtedy serce podejdzie mi do gardła, oczy zajdą mgłą, wybuchnę płaczem.

Chyba najbardziej boli stracenie chłopaka, którego nie miałaś, a tak bardzo potrzebowałaś.

-Ej czemu ty zawsze piszesz "pierdziele" zamiast "pierdole"?
-Bo jestem kulturalny, kurwa. xd


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz