niedziela, 8 maja 2011

Wpis 10

Cieszę się, że się podobają..;)



"Nie martw się, będzie dobrze".
Ten zwrot nie sprawia, że twoje problemy znikają. Daje jednak poczucie, że komuś na Tobie zależy i nie jesteś sam z kłopotem.

Pamiętasz to wszystko, co układaliśmy.? Ja i Ty najbliższe nasze sny i czułe myśli, pamiętasz.? Jedną myśl by do ostatnich dni być razem. Jak wybrani realizować wspólne plany. A teraz pozostało mi jedynie Twoje zdjęcie...

Usiadła w kącie, wycięła sobie żyletką" I ♥ You" by pokazać jak bardzo go kocha..

I’m so lonely, broken angel I’m so lonely, listen to my heart...
One and only, broken angel...
Come and save, before I fall apart…♥

Usiadła zapłakana w kącie, nucąc piosenkę Pink- Fuckin perfect, wyciągnęła żyletkę z bólem i płaczem wbijała ją głęboko, przesuwając z całej siły, wyryła sobie imię jego z dopiskiem " I ♥ you" by pokazać mu, że go kocha, a gdy skończyła dostała sms od niego, że to nie ma sensu, wkurwiona podcięła sobie żyły.

Przyniosłeś mi kwiaty, poszliśmy oglądać zachód słońca było niesamowicie, nagle całą niesamowitość przerywa mi twój telefon.. Bo znowu ta dziwka do ciebie pisze i pyta, kiedy znów Cię zobaczy.. Spojrzałam się na Ciebie i powiedziałam - nie wiem, kiedy ją zobaczysz, ale Mnie już nigdy.! - Wstałam pobiegłam do lasu i tak jak obiecałam już nigdy Mnie nie zobaczyłeś..

Najlepszy komplement, jaki można usłyszeć od kogoś, na kim Ci zależy - " Nie zmieniaj się." ♥ 

Cyrklem na ręce wycięte serce. Dłoń zalana krwią, ja powtarzam: Nigdy więcej

Jeżeli po wypiciu alkoholu, płaczę zamiast się śmiać to znaczy, że On odszedł…

Milczy telefon, komunikator gadu-gadu. Nikt o Tobie nie myśli, Ty nie myślisz o nikim. Nie zależy Ci na niczym. Nie odczuwasz tęsknoty. Po prostu nikogo nie kochasz.

Nie chciała od Niego nic prócz bycia przy Nim, ten naćpany kretyn nigdy tego nie rozkminił. 

I błagam, jeśli piszesz ze mną tylko dlatego, że Ci się nudzi, to przestań. Przestań robić Mi cały czas nadzieję, że w końcu coś się między nami zmieni. 

Gdy nie możemy żyć rzeczywistością, żyjemy marzeniami.  <3

Pamiętaj, wybaczyć nie znaczy zapomnieć.

Kiedyś Cię złapię, i przytulę. Tak moocno. ; *** . < 33

- Dobrze się wczoraj bawiłaś.?
- Nie wiem jeszcze mi nie opowiadali ; d

Kochasz - to to pokaż, to to okaż, nie pozwól tego spieprzyć.!

- Nazwali psychopatką...
- Dlaczego.?
- Bo wyryłam żyletką jego imię na ręce, aby udowodnić Mu, że naprawdę kocham. ; (

Skarbie, Skarbie, proszę, jeśli kiedyś, poczujesz, że jesteś nikim jesteś zajebiście idealny dla Mnie. : ** : **

Wiesz, czasem chciałabym nie bać się mówić głośno o swoich uczuciach. O tym, że kogoś kocham, lubię czy nawet o tym, że jest dla Mnie kimś ważnym i że bez niego moje życie nie miałoby sensu. ♥

Poniżające jest kochać kogoś, kto nawet o Tobie nie myśli. : (

- Czy można kochać i nienawidzić tę samą osobę.?
- Można. Ale szybko gubisz się między 'wypierdalaj' , a ' błagam, wróć.’.

♥ A jeśli narysuję serduszko, a w tym serduszku napisze twoje imię będziesz mój.? : **

Mogliśmy być razem.
A jednak nie chcieliśmy.
Mogliśmy być par przykładem.
A jednak nie umieliśmy.

Nie łam mi serca. Czy jeszcze powiesz mi, że to wszystko? Co łączyło nas. To co więcej niż utracony czas.?

Zła dziewczyna, zła córka. Osoba z paskudnym charakterem. To tyle o Mnie.

Teraz szmato i dziwko, a przedtem Kocham Cię... ; ((

Ten stan kiedy mówię : Głupek.! ... A myślę : Boże, jak ja go kocham .! < 33

Na ulicach tyle serc, że mam wrażenie, że jestem na after party WOŚP . xdd

Łatwo jest udawać, wystarczy wysłać Ci dwukropek i nawias, a Ty będziesz przekonany, że wszystko jest dobrze.

- Spoglądała co chwile w telefon ..
- Pewnie żeby zobaczyć godzinę !
- Nie ..
- To po co ?
- Bo na wyświetlaczu było jego zdjęcie .

Ale nikt Mnie nie dopełnia, tak jak Ty. < 3

Siedzę przed telewizorem w spranej koszulce i majtkach, potargana, z rozmazanym tuszem, mimo nadwagi jem lody z bitą śmietaną, zastanawiając się głośno: "Co takiego ma ona, czego nie mam ja.?", wybucham naraz histerycznym płaczem: „Jego, ona ma jego! '.!!

Z tego 'szczęścia' to aż się skakać chce... Najlepiej z mostu albo pod pociąg.

Bo jak mi jest przykro to kurwa chyba normalne, że płaczę.

Szkoda, że mi nie powiedziałeś, że to tylko dla zabawy.. Może bawiłabym się tak samo dobrze jak Ty..

Jak to możliwe, że nic, dokładnie nic mi nie wychodzi? Za co się wezmę, porażka.

I tak zakończyła się historia, w której koleś spierdala, a dziewczyna cała we łzach zostaje sama.

Nowe życie na śniadanie, pozwól że Cię nim nakarmię. < 3

Depresja nie jest oznaką tego, że ktoś jest słaby.
Jest oznaką tego, że ktoś był silny za długo.

Za dużo marzeń i nadziei aby to wszystko stało się realne..

Nigdy nie dowiesz się jak czuje się kobieta, która płaczę w poduszkę, która tęskni i choruje, która najbardziej w świecie pragnie by pokochał ją kretyn.

Czuję Twój smak słyszę jak Ci bije serce. Czujesz mój dotyk i to serce mówi jeszcze. Już teraz wiem za czym tak naprawdę tęsknię. Znów jesteś ze mną Boże nie chcę nic więcej 

Ona się dla niego stroiła, on jej nie zauważał. Ona zawsze była w jego otoczeniu, on jej nie zauważał. Ona go olała, on ją zauważył. On ją pokochał, ona zapomniała

Smutek potrafi zatroszczyć się sam o siebie, lecz by naprawdę się cieszyć, trzeba mieć kogoś, z kim się można podzielić radością : (; (

- Byłaś u tego lekarza.?
- Byłam, ale wcale nie jest Mi lepiej. L
- Dlaczego.?
- Bo nie przepisał Mi recepty jak mam żyć, bez niego.

Niech smutne chwile będą kiedyś dla nas miłym wspomnieniem..

Tak to jest, że mimo dobrej woli
Wszystko co piękne, kiedyś się pierdoli.

Bo gdy kochamy zawsze pragniemy być lepsi niż jesteśmy..

Za dobrych chłopców się wychodzi, a skurwieli się kocha. ; ***

Doskonale różni.! Ale nie zmieniajmy nic.! < 33
Chciałabym podziękować wszystkim „przyjaciołom”, którzy zostawili Mnie gdy w moim życiu pojawiły się problemy, a tym, którzy zostali chce powiedzieć, jak bardzo ich kocham i jak wiele im zawdzięczam. ; *** < 3

Niech serce Tobą kieruje, niech muzyka w nim płynie.

Przebaczenie jest najtrudniejszą miłością.

Ja Tobie mówię, mówię. Ja Tobie mówię, mówię I am najlepsza dziunia, tutaj w klubie. Ja Tobie mówię, Ja Tobie mówię, mówię I am najlepsza, kumasz?' : D: D

I czasem gdy zaboli Cię, nie wstydzić się swych własnych łez.

Najlepsze rzeczy w życiu są niewidoczne - dlatego zamykamy swoje oczy kiedy całujemy, płaczemy i marzymy.

A po ilu kieliszkach ty uśmiechasz się? ; D

Wszyscy myślą, że ogarnęłam się po stracie Ciebie . Rzeczywistość jest zupełnie inna.
W dzień przyklejam sobie uśmiech do twarzy na noc go zdejmuję i ze łzami spływającymi po policzkach spowiadam się misiowi z miłości do Ciebie i tego jak bardzo mi Cię brak 

A potem przez kilka godzin moje serce szybciej biło, a na twarzy pojawił się uśmiech, taki szczery, taki że aż boli szczęka i brzuch i chcesz przestać ale nie możesz, po prostu ..

Teraz się pozbierałam. Nie jestem już tak perfekcyjna jak wcześniej, nie potrafię już tak pięknie żyć, nie potrafię szczerze się śmiać. Ale jestem. Wstaje z łóżka żeby przeżyć kolejny cholernie pusty dzień. Nie utrudniaj mi tego. Nie wracaj.

Ja nadal czekam na tym samym placu z nadzieją, że Cię zobaczę, że przyjdziesz po Mnie tak, jak to sobie ustaliliśmy, że odprowadzisz do domu, pocałujesz, pożegnasz ..

Właśnie tak, podnoszę głowę, patrzę na niebo. By choć przez chwilę nie czuć się jak dnia każdego. Pytam dlaczego lecz znów odpowiedzi nie ma żadnej. Wiem tylko jedno, że zawsze wstanę gdy upadnę.!

Na zewnątrz dziewczyna zła, wredna, chamska, nie dająca się kochać.. A w środku miała serduszko z lukru tylko ze strachu przed odrzuceniem otoczyła je drutem kolczastym aby nikt więcej jej nie zranił.

Ja sama, On z nią, przy Mnie łza, a przy niej On.. : ((

Dlaczego dziewczyny muszą płakać przez chłopaków a niee odwrotnie?. : (( ; ((..

Mówiłam, ze chcę żyć bez Ciebie
-Nie chciałam.!
Mówiłam, że Cię nie kocham
-Kochałam.!
Mówiłam, ze dam sobie radę
-Nie dałam.!
Mówiłam, że zapomnę
-Kłamałam.!

- Wiesz.? Serce jest jak pralka.
- Oooo, ciekawe porównanie. A tak jaśniej.?
- No bo patrz, włączasz pralkę kiedy chcesz, zatrzymujesz kiedy chcesz. Lekarze tez tak mogą z sercem.
- Tak, wiem. Ale żeby włączyć pralkę trzeba mieć coś w środku. Więc mała, wspomnisz moje słowa kiedyś. Żyj tak żeby mieć co włożyć do tej pralki i wyprać. Wspomnienia nie są złe, z biegiem czasu to zrozumiesz . Kocham Cię i chodź się do Mnie przytul.

Dziury w sercu nie załatasz… Kawałkiem zwykłej szmaty.!

Oni mogą żyć ale tylko razem nie rozdzielaj ich nie odzieraj z marzeń .

- Tylko proszę Cię nie mów nikomu..
- Dobrze tylko nie rozumiem dlaczego.. Przecież każdemu może się ktoś podobać..
- Widzisz, tylko, że ze Mnie będą się śmiać..
- Ale to nie twoja wina, że podoba się Ci akurat taki ktoś jak on.

Powiedz  czemu, trudno tak ... Czemu w sercu głupi żal?.. Czemu jeszcze kochać chce, skoro nie ma Cię..?  Czemu jesteś w każdym śnie?... Czemu wciąż nadzieję mam?... Czemu jeszcze kochać chcę..?

Mogę tylko zapomnieć, ale co z moim sercem.? Ono nie zapomni, nigdy nie zapomni..

Najfajniej jest się zawieść, na ostatniej osobie, na której myślałaś, że możesz polegać. Mówię Ci, super sprawa. Spróbuj koniecznie.!

„Będę przy tobie zawsze" to najlepsza obietnica, jaką może złożyć przyjaciel.  <33

;**** <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz