środa, 7 września 2011

; ))


Chciałabym zobaczyć siebie z perspektywy innych ludzi .

Jestem przywiązana do Ciebie uczuciem , dupku .< 3

Docenia się coś dopiero kiedy się straci .

- Umiesz biegać ?
- Tak .
- To wypierdalaj .

Przy przyjaciołach nie powinno się mówić , że nie ma się nikogo . To ich po prostu boli .

Zwykłe ' oj tam , oj tam ' od właściwej osoby i już nie boisz się zupełnie niczego .

Zapomnij o mnie , to wszystko zgasło ... 

- Do miłości nie można nikogo zmusić ..
- Ale ja nie zmuszam , ja proszę .

Rozważ , jak trudno jest zmienić siebie , a zrozumiesz , jak znikome masz szanse zmienić innych !

Naiwność - cecha każdej kochającej osoby ..
Ból - cena którą za to płacisz .

Nikt nie przypuszczał , że zmieni się przez niego do tego stopnia , że sama siebie nie pozna . 

Najpiękniejsze jest to , gdy chłopak powie do swoje dziewczyny , że następną dziewczyną , którą będzie kochał , to będzie ich córeczka .

Tylko jednego jestem pewna , napewno tęsknię i czekam i napewno nie wiem , co dalej ...

Nie żebym mówiła , że się zawiodłam czy coś , ale kurde , był ważny .

I nagle pojawia się osoba , która niszczy to , na czym nam najbardziej zależało . Więc nie dziw się , że Cię nienawidzę koleżanko . ; )

Jeżeli Ci na mnie zależy , to znajdziesz drogę do mnie nawet przez piekło .

I nagle tekst „ Mogę , Ci coś powiedzieć ? ” – tysiące różnych myśli i setki czarnych scenariuszy.

Bo ja już nie mam sił powtarzać , że " jakoś to będzie " ..

Dziewczyno pamiętaj ! Jak będziesz latała za facetem oleje cię , kiedy to ty będziesz miała go gdzieś zobaczy co stracił i wróci do ciebie na kolanach .

Są rzeczy , z którymi nie potrafię sobie poradzić sama . Na szczęście jest ich mało .

- No i co teraz masz zamiar powiedzieć ? Jaka według ciebie jestem : wredna , pyskata , wkurzająca , brz ..
- Najukochańsza na świecie . ;)

Kochana , przyjdzie czas kiedy to jemu będzie zależeć , a ty będziesz miała to w dupie .

ctrl+z , ctrl+z , ctrl+z , ctrl+z , ctrl+z , ctrl+z , ctrl+z , ctrl+z- i kurwa nic . Ciągle ta sama , zjebana rzeczywistość .

- Co mogę dla Ciebie zrobić , żebyś mi wybaczyła ?
- Nie przypominaj o swoim istnieniu .

Poszła szukać zajebistego jutra .

Dziewczyno : Jeśli sądzisz , że można kogoś przestać kochać z dnia na dzień , to wiedz że to świadczy o tym że jeszcze nie dorosłaś .

Był Moim Ideałem  . < 3

- Wiesz co najchętniej Powiedziałabym Temu Skurwysynowi ?
- Co takiego ?
- Że go kocham .

Jeszcze nie raz spieprzymy to na czym nam na prawdę zależy .

Nie radzę sobie kurna , zadowolony ?

Mówisz i myślisz : już Cię nie kocham , już Cię nie potrzebuję , już o Tobie nie myślę. Ale i tak w głębi serca cały czas Go kochasz , cały czas Go potrzebujesz , cały czas o nim myślisz .

I nie mów nigdy , że nie masz nic do stracenia .

MAM NADZIEJĘ ,  ŻE PRZYJDZIE TAKI DZIEŃ W KTÓRYM Z CZYSTYM SUMIENIEM BĘDĘ MOGŁA POWIEDZIEĆ , ŻE JESTEŚ DLA MNIE NIKIM I ŻAŁUJE TEGO JAK BARDZO MI NA TOBIE ZALEŻAŁO .

MAM TAKIE DNI KIEDY CHCĘ UDAĆ ŻE NIE WIDZIAŁAM NADJEŻDŻAJĄCEGO SAMOCHODU Z LEWEJ STRONY . KIEDY CHCĘ WCISNĄĆ WSZYSTKIM , ŻE JEST W PORZĄDKU , A TAK NAPRAWDĘ ROZKLEJAM SIĘ W PIERWSZEJ LEPSZEJ CHWILI KIEDY TYLKO POZOSTAJĘ SAMA .

CHCIAŁABYŚ WIEDZIEĆ ,  KTO I ILE RAZY PŁAKAŁ Z TWOJEGO POWODU ?

A NAJGORSZE JEST UCZUCIE , GDY MÓWIĘ KUMPELI , ŻE MAM JUŻ W NIEGO WYJEBANE . A ONA TYLKO KIWA GŁOWĄ I MÓWI : I TAK WIDAĆ , ŻE NADAL GO KOCHASZ ..

Teraz już wiem . Tylko ja jestem tak naiwna .

Ciągle każdy powtarza , że będzie dobrze . Wcale nie , już nie będzie tak jak dawniej .

Powinieneś szanować dziewczynę której się podobasz , z jednej prostej przyczyny : Z wszystkich chłopaków, ona wybrała właśnie Ciebie .

Nigdy , przenigdy , nie zrozumiem , dlaczego ludzie lubią pchać dupy w cudze życie .

Oficjalnie byłeś tylko kolegą tak naprawdę wszystkim co kochałam .

Niby dziwne , a jednak tak już mamy , że tracimy rozum gdy się zakochamy .

Jestem kobietą i mam prawo mieć zły humor , bez powodu , kurwa..

Przez jednego skurwiela skreślasz innych .




2 komentarze: