poniedziałek, 29 sierpnia 2011

; ))


Teraz już wiem , że to wszystko nie ma sensu . .

Zrań mnie prawdą , ale nigdy nie pocieszaj mnie kłamstwem .

Dopiero wspominając niektóre chwile , uświadamiam sobie , jak wiele mogłam powiedzieć , jak wiele mogłam zrobić .

Zbyt często wiem , co czuje i zbyt często nie wiem jak to powiedzieć .

Czy mam przyjaciół ? Czasem sama się nad tym zastanawiam , bo przyjacielem nie można nazwać osoby , która jest przy Tobie non stop  i z którą świetnie się bawisz . Dla mnie przyjaciel to ten , którego może nie być w Twoim życiu nawet pare miesięcy , a który gdy tylko wróci , spojrzy w Twoje oczy i mimo sztucznego uśmiechu na twarzy - będzie wiedział , że coś jest nie tak .

A  może jedna szczera rozmowa wszystko by zmieniła .

- Chcesz ze mną być ?
- A mało masz problemów ?

Niech żyją długo i szczęśliwie . Osobno .

Znudziłam Wam się , a byliście "takimi , wiernymi" przyjaciółmi . Co jest ? Już nie udajecie , bo po co skoro już więcej się nie zobaczymy co nie . Jak szybko zobaczyłam kto jest prawdziwym przyjacielem , kto mówił mi przez ten cały czas prawdę . Odchodzę , odeszłam , nie wrócę już nigdy , nie mam zamiaru , nie chcę , nie muszę . Bo po co ? Nic mnie już tam nie trzyma . . .

Chciałabym zatrzymać czas , kiedy patrzysz na mnie i się uśmiechasz .

Ciekawe czy też uśmiecha się do ekranu , gdy dostaje wiadomość ode mnie jak ja , gdy dostaje każdą od Niego . ♥ 

Kocham ten stan kiedy chce opowiedzieć komuś kawał , ale tak się z niego śmieje , że nie potrafię wydusić z siebie słowa .

Uwierz w marzenia , bo dzięki nim sens życia się zmienia . .

Włączam Hip Hop i nie " smutam " do monitora , tylko napływa ta pozytywna agresja , która przytacza myśli " jebaj to , przecież inni też mają Cię w dupie " .. Wtedy myślisz nad sensem istnienia i dochodzisz do wniosku , że mimo wszystko masz dla kogo żyć . Mimo , pomimo i wbrew .

No i co z tego , że w opisie masz dziesięć serc ? Jak w sobie ani jednego .

Chowam się pod kołdrę . Nie ma mnie . Nie istnieję . Nie chcę istnieć . Dobranoc .

Ogarniam . Ogarniam . Ogarniam .. Próbuję chociaż nie , ?!

Jak wiesz , że nic z tego nie będzie.. Nie zaczynaj , nie rób nadziei , bo później zaboli o wiele bardziej . .

Całe moje życie polega na tym , że uciekam tylko po to , żeby sprawdzić komu zależy na mnie na tyle , żeby mnie gonić i zatrzymać .

Znienawidź jeszcze bardziej , albo zacznij mnie szanować .

Masz w sobie takie coś , co mimo tego jak bardzo mnie wkurwiłeś i jak cholernie Cię znienawidziłam , sprawia , że jedyne czego tak bardzo potrzebuje to po prostu Cię zobaczyć .

Każde wspomnienie ma swoją piosenkę .

Pod wpływem alkoholu jestem zdolna do wszystkiego , nawet do tego by Cię odzyskać .

Przepraszam , nie potrafię powiedzieć na jego temat złego słowa . Jeszcze nie teraz ...

A jak nazywa się stan , gdy nawet słoik nutelli nie cieszy ?

Gdybym cię tak nie kochała , musiałabym cię nienawidzić .

Ze spuszczonym wzrokiem i zdajesz sobie sprawę , że nadal cholernie za nim tęsknisz ?

Wstrzymuję łzy .. Ale po co .. Ciebie i tak to nie obchodzi . Widzisz tylko siebie i swoje chore potrzeby

Teoretycznie nie powinno mnie interesować z kim piszesz , jakie macie relacje . Czy lubisz kogoś troszkę bardziej . No właśnie – teoretycznie .

Doceniasz to co masz lecz dopiero gdy to tracisz bierz się za to ostro zanim miłość zaprzepaścisz , chujowe uczucie to na pewno .

Chciałam tylko powiedzieć , że kocham Cię czy coś .

Jestem zmęczona walką o innych , teraz będę siedzieć i sprawdzę , czy ktoś będzie walczyć o mnie .

Mam prawo do smutku , mam prawo do łez .

Jeśli mnie nie chcesz , nie traktuj jak powietrze , bo kurwa łamiesz mi serce .

Nie przegap okazji , żeby powiedzieć komuś , że go kochasz .

Napraw moje serce ; napraw to co zepsułeś , kretynie ! 

A ja czekam tylko na jednego , głupiego sms-a . Tylko na jedną wiadomość . Chcę usłyszeć , że zależy Ci na mnie ...

Każdy ma jakąś przeszłość , ważne kto jak sobie z nią radzi ..

Wszystko jedno , czy ma się przed sobą sto lat , rok czy tydzień , zawsze ma się przed sobą wszystko .

Pytasz mnie kim jestem? Jestem tylko kolejną osobą na Twojej drodze . Osobą , którą zapomnisz tak szybko , jak szybko poznałeś .

Rozum wciąż mi powtarzał: "Nie patrz mu w oczy.!". Serce spojrzało.

Jest taki czas w życiu , że masz wszystkiego dość .

To uczucie , gdy chcesz mieć całkowicie wyjebane , ale jednak Ci zależy ..

O dziwo , czas, który goi rany pokazał też , że w życiu można kochać więcej niż jedną osobę .

Doceń to co masz . Później staraj się o więcej .

Przychodzą takie momenty , kiedy nawet żaden wulgaryzm nie jest w stanie ich ująć .

Bo Cię kocham , kurwa .

Po zerwaniu odbywa się konkurs .. Kto lepiej potrafi udawać , że gówno go to wszystko obchodzi . 

Ps. - Ciebie się nie zapomina . 

- Wylałam sok , czym mogę go wytrzeć ?
- Szmatą .
- Oszalałeś ?! Nie wpuszczę JEJ do domu ! 

Na mojej ścianie wisi obraz płaczącej dziewczyny , a z boku widać mężczyznę odchodzącego w dal z inną kobietą . Zawsze się śmiałam z bujnej wyobraźni malarza . Jaka kobieta będzie płakać za skurwielem , który ją zdradzał ? Dziś patrząc na ten obraz doszłam do wniosku , że znam już odpowiedź : kobieta bezgranicznie zakochana .. 

Uwierz kurwa , bo to zajebiście boli jak osoba , którą kochasz - z inną się pierdoli . 

Wierzyłam Twoim słowom , lecz słowa uleciały . Wierzyłam Twoim ustom , lecz usta skłamały . Wierzyłam Twemu sercu , lecz serce rytm zmieniło . Wierzyłam , że mnie kochasz , lecz to nieprawdą było .


1 komentarz:

  1. Jak zawsze świetnie :) Dla mnie nr 1 to:
    - Chcesz ze mną być ?
    - A mało masz problemów ?
    A nr 2:
    Ciekawe czy też uśmiecha się do ekranu , gdy dostaje wiadomość ode mnie jak ja , gdy dostaje każdą od Niego . ♥

    Pozdrawiam i do następnego. Opisy są naprawdę wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń